Translate

jar?

19:06:00 Unknown 17 Comments

V prvom rade sa vám chcem poďakovať za to, že ma sledujete cez blogger a, že je vás už 300. Veľmi si to vážim . Čo sa týka dneška.......no nech je dátum aký chce na jar sa to veľmi nepodobá :(. 3stupne ráno to je dosť  na hovno. Zvolila som si preto sveter v jemnej fialovej, veľmi príjemný a mäkučký. Ked idem ráno o 8mej do práce,fuckt mi nie je jedno čo mám na sebe. Dá sa povedať, že doslova kašlem na to čo to je, len nech neochoriem. Zdravie  mi je prednejšie. Už počkám na ozajstnú jar. Ako písal jeden kamoš na FB, že toto je len ,,Jar revival ´´:DDD. 
Prajem krásny víkend.Neopite sa moc ;)

17 coments:

K povedal(a)...

ta taška je nejlepší! a fialová ti sluší. :)

Daňana povedal(a)...

OOO tento outfit ti vyšiel, to se mi líbí. :)))
P.S.: Mohla by si mi dať funkčný mail, lebo sa s tebou neviem skontaktovať, ohľadom e-shopu. :)

Unknown povedal(a)...

fendifoxeyladyhomolova@gmail.com :),diky

Ivanka povedal(a)...

mega superný sveter. :)

http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

stylish fox povedal(a)...

že na hovno :) Ja už mam jar Fendi :DDD

kii povedal(a)...

nejako si opeknela, či? :) v dobrom

Unknown povedal(a)...

fíha ,dakujem :D ale to sa ti asi len zdá,totiž to včera som zaspala pri telke už o9tej večer a potiahla som to do 7mnej ráno,tak som taký .....bebe brumík :DDDD dobre vyspatá

Unknown povedal(a)...

ako to?:D

Pavlina povedal(a)...

strašně skvělý, hlavně boty nej :) taky chci aby na mně martensky vypadaly takhle dobře :)

Unknown povedal(a)...

a prečo by nevyzerali ;),dakujem

Ver povedal(a)...

pačí sa mi to:)..aano fialo ti slušíí:)

Bonnit-S povedal(a)...

škoda, že to s tým neopitím sa nevyšlo :D

Anonymný povedal(a)...

love your look! and your hair:)
xoxo

Pandora povedal(a)...

Nádherný outfit :)

Heather ♥ povedal(a)...

Ta taška je (hned po tobě) úplně nejlepší! Moc hezký outfit ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem to mám zo sekáča za 50centov :D

Lucia povedal(a)...

Ten sveter <3