Translate

New in : inspiration-rockgirls

19:24:00 Unknown 11 Comments

Dnes som nakupovala tak povediac tématicky. Mala som 3témy. Inšpirácia ako Courtney Love,Alice Dellal a Kat von D.Dosť zvláštne, že som nekúpila nič čierne. Som sama zo seba prekvapená :D.Rada však s čiernou kombinujem rôzne vzory, potlače a  materiály.Mala som konkrétnu predstavu a hlavne trošku som potrebovala  presvetliť šatník.Tak isto som sa odhodlala na veľké upratovanie a neostalo mi tam dokopy nič. Som ale rada, že som mala predstavu a do bodky som si kúpila presne to čo som mala na srdci :)
Trošku som sa pohrala a urobila takéto malé koláže :):))

 Violet.....kde je Courtney tam je Violet .Volánik,staroružová,svetloružová,jemnosť, babydoll... a ako kontrast dievčenský rock.....pre mňa veľká inspirejšn
Pin -upky, námorníci,tetovačky,lastovičky Kat von D ...


Alice a jej košele. To ma nikdy neomrzí :)

11 coments:

stylish fox povedal(a)...

Odkial je tá krásne košela Foxye? :D

stylish fox povedal(a)...

sry, Foxey :)

Dasha Soliman povedal(a)...

Moc se mi líbí ta košile a pruhované tričko. Už se těším, až to uvidím na Tobě. :)

Unknown povedal(a)...

heh to tricko je super

Cheryl DeLarge povedal(a)...

prve dve velke ano.
fialkovú múžu, aj na hlávke ju mám. a pin-upky a námorníctvo tiež ľúbim, hoci Kat zrovna nemusím, paradox že by mi mala byť vzorom mmmhh

Unknown povedal(a)...

z Gate-u :)

Unknown povedal(a)...

prečo vzor?:D za to že je dopísaná ?:Dči?

Unknown povedal(a)...

dakujem za komentáre :)

Veronica povedal(a)...

krásné věci :)

stylish fox povedal(a)...

Ďakujem!

lola181 povedal(a)...

krásne kúsky najmä ten pásikavý