Translate

books

9:31:00 Unknown 16 Comments

Čítate knihy? Ja veľmi rada. Čo ste naposledy čítali?
 Čo vás zaujalo, alebo naopak čo sa vám zdalo nudné.
Budem rada ak mi napíšete nejaké typy  :)

16 coments:

Ava povedal(a)...

The girl with the dragon tattoo. Síce nie som na krimi, ale táto kniha ma úplne dostala. Vrelo odporúčam každému!
Inak z tejto kopy by som brala všetky :)

Skodulka povedal(a)...

Já tu mám takových knížek, které si chci přečíst.. ale není čas :(

Wera povedal(a)...

Odporúčam knihu

http://nd04.jxs.cz/310/977/10d63a3832_73387348_o2.jpg

je skvelá

kikeec povedal(a)...

musím odporučiť Hazard od Martiny Solčanskej,a Tovar od Tatiany Melasovej.Neviem prečo ale páčia sa mi knihy o prostitúcií,su to zaujímavé príbehy a tovar je skutočná udalosť.

ninus povedal(a)...

Charles Bukowski - Všechny řitě světa i ta má čítam a su to parádne poviedky,trošku neslušné,ale super čítanie. :)

Evča povedal(a)...

Samozřejmě Heroinový deníky!!.. <3 a teď naposledy četbu do školy, takže nic záživnýho.. :))

ochwey povedal(a)...

Ted čtu hodně ROberta Fulguma - všemožné knížky povídek, nejvíc se mi líbila Už hořela, když jsem do ní lehal. Chystám se na Skleněný pokoj (je to o vile Tugenhat a bydlím v Brně kousek od ní, i když to není úplně podle pravdy, jsem zvědavá). zZ těch tvojich by mě asi zajímal nejvíc Hendrix a Nick Cave.

Unknown povedal(a)...

Dakujem za typy :)

Heather ♥ povedal(a)...

Já čtu jenom detektivky od Agathy Christie a knihy o mých oblíbených skupinách a hudbě vůbec (Kladivo bohů - Led zeppelin, My name is Ozzy - Ozzy Osbourne, Kiss by Gene Simmons - KISS, Stairway to Heaven - Led Zeppelin, Led Zeppelin the Concert File - Led Zeppelin a chci něco o Rolling Stones)

Heather ♥ povedal(a)...

Doporučuju všechny knížky o kapelách, obvzlášť pak Stairway to Heaven (což napsal jejich manažer a věrný kamarád), My name is Ozzy, Kiss a Kladivo bohů

Unknown povedal(a)...

to som už čitala :) Buka

Unknown povedal(a)...

dú od COle mám už od 17rokov,ale on si tam dosť povymýšlal aby to bolo ,,hot´´ .Zeppeliny mam dva

Unknown povedal(a)...

mám 25 biografických kníh o kapelách a muzikantoch :D včera som si kupila od Deep Purple

stylish fox povedal(a)...

Najlepšie kraťasy! v NY maju teraz dobrú obdobu

Katie povedal(a)...

uuu ty rolling stones knizky zavidim! u nas je maji v knihovne,mam v planu se do nich pustit az doctu vse, co mam nachystano v hromadce na precteni :)

Ace povedal(a)...

Ja mam nejradsi knizky o hudbe a skupinach, takze koukam ze mame docela podobny vkus! Jinak teda mam taky plno knizek nachystanych na precteni, nebo rozectenych..jinak se mi v posledni dobe strasne libilo Wonderfull today o Beatles ;)

http://thispics.blogspot.com/