Translate

ked príde pošta.......

21:01:00 Unknown 17 Comments

......som happy ako malé decko.Konečne prišiel asos a s ním aj  moja biela košeľa a náramok.Už aby sa oteplilo a mohla som ju nosiť pod kožák, alebo dlhé čierne sako :).
Ďalej si nemôžem vynachváliť tie rúže od Mossky. Kedže nosiť každý deň červený sa mi fakt nechce a ani okolie by na to nereagovalo s nejakým extra pochopením (aj ked čo ma po ňom ), ale kontrolovať si ústa  8hodín v práci mi príde nanajvýš debilné.Vybrala som si preto tento krásny jemný odtieň. Matné sú fakt krajšie ako perleť a lesk...už to nechcem.... nosiť.

17 coments:

Ceady povedal(a)...

jééé, to vypadá skvěle :-)

Kejmy Tatranská povedal(a)...

No tak poštárka bola štedrá.

Kejmy ♥.

Čajová povedal(a)...

pekný náramok..a rúže teda ozaj stoja zato :-)

Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

B.eela povedal(a)...

Super.:)

Lucie Šumová povedal(a)...

krásný :) košile se hodí vždy!

ALCOHOLS povedal(a)...

kúúrnik no vyzerá to tak, že asi budem musieť vyskúšať nejaký ten rúž Kate Moss x Rimmel, i keď moc nemám odvahu lebo mi Rimmel fakt nevyhovuje...ale každý ich tak chváli! Rimmel rúže mi vždy strašne vysušovali pery :(

Unknown povedal(a)...

vyskúšaj:) ale nezabudni si dať pod to jemnú vrztvu balzmu na pery,to vždy! a odporúčam ti od Astrid taký maličký..hrozienková mastička,stojí to asi 50€sice jaj ty si v GB.tak labelo je fajn alebo jelení loj ak to majú tie svine pehaté v lekárniach :DD

Simone povedal(a)...

úžasná košeľa :)

Sylvia von der Haupt povedal(a)...

naramok je mega.. ja sa ale zacinam asosu trosku bat.. objednala som si tam velke botky, velke kratase..nejak by som sa mala nechat cela zmerat a prehodnotit konfekcne velkosti ,alebo co:DD

N povedal(a)...

To vypadá úžasně, ten náramek je boží!:)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

awesomeee <33

Heather ♥ povedal(a)...

Vůbec se nedivim, že seš happy, když ti přijde tohle ;)

Siena in Style povedal(a)...

super nakup

http://sienastyle.blogspot.com/

Unknown povedal(a)...

vidíš práve že ja mám s týmto fajn skúsenosti :)

Ace povedal(a)...

se rtenkama jsem na tom podobne, ta tvoje se mi moc libi!

http://thispics.blogspot.com/

Eeve povedal(a)...

jéééé, jsem ujetá na bílý košile!!

Inkoustová tečka povedal(a)...

ta rtěnka má nádherný odstín!