Translate

White Thrash Circus

13:19:00 Unknown 21 Comments

vest-replay, tshirt-DIY,shorts-fishbone
Páčia sa mi retro veci. Aj retro izba mojej starej mami. Hlavne ten obraz, ktorý je ručne šitý.
Nieje vždy na škodu, ked sa staré veci odkladajú :)

21 coments:

Veronica povedal(a)...

nádherné fotky :) i♥rock "n" droll!

Misha povedal(a)...

nejlepsi fotky !!! ♥

Mischel double W povedal(a)...

tak toto aano! super si ♥

Čajová povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Čajová povedal(a)...

Najparádnejšie fotky aké som u teba videla..kočka si Moni ;)

Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

Bonnit-S povedal(a)...

ty si svetová! :)

Heather ♥ povedal(a)...

krásné.....a rudá rtěnka ti moc sluší, tričko je super (jakou technikou jsi ho zdobila?)
souhlasím s ostatními - jsou to jedny z tvých nejlepších fotek

Eeve povedal(a)...

jéééé, přesně tyto šortky jsem sháněla asi rok! potvůrko :)

Domček povedal(a)...

úplne neslovenské fotky (a nie kvôli šortkám :D)

Luczynka povedal(a)...

Ty šortky a punčochy se k sobě skvěle hodí!:-)


http://luczynky-world.blog.cz/

kikeec povedal(a)...

šortky sú super aj ja som ich dnes pozerala :)

lettenia povedal(a)...

Obraz - skvelý! (babka handmade?) Fotky- skvele!(Tá dvojdielna je super!) Tvoj outfit-najskvelejší!(aj s tvojím rockerským výrazom)

Unknown povedal(a)...

dakujem vám :)))))

Zuu povedal(a)...

žeru ty kraťásky !!! viděla jsem mikču se stejnym motivem a nechala jí v krámě, teď se proklínám. :)

robertatherimbaud.com povedal(a)...

Monka dobre mas tie tetovacky :)

Inkoustová tečka povedal(a)...

super fotky, s tím obrazem to vypadá libově :))

Unknown povedal(a)...

v nujorkeri maju aj nohavice také za 39€ utekaaaj :)

Unknown povedal(a)...

dakujem Robka :)

Unknown povedal(a)...

díkes a to sme sa ani moc nesnažili :D

Lucia povedal(a)...

Krásny outfit :) A taký obraz má aj moja starká :D :D

Minerva povedal(a)...

Super séria. Libové. :*