Translate

DIY t-shirts- rockbands,rockstars

10:26:00 Unknown 14 Comments

Nad takýmito vecami dokážem naozaj psych. vypnúť a totálne zažrato si ,,kresliť´´ . 
Skoro mi došla inšpirácia, ktoré kapely urobím, ale nakoniec som sa rozhodla pre skvelého gitaristu Randyho Rhoadsa (Ozzy Osbourne), klasiku Zeppelin, najlepšiu slovenskú kapelu Collegium Musicum aj s Mariánom Vargom, Motorhead 
a pre ocina som urobila Deep Purple in Rock :) 
Už sa teším ked ich budem nosiť k šortkám a na festivaly :)
Tiež máte takúto záľubu? Čo zvyknete kresliť vy?

14 coments:

Laura povedal(a)...

všetky sú super,ale biele :O :) šikovná si!

Missy povedal(a)...

Páni, vypadá to skvěle! Jsi šikovná. :)

Sabi povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Sabi povedal(a)...

to je paráda! čím si to kreslila?

Heather ♥ povedal(a)...

Jsi věru šikovná, nejvíc se mi líbí Led Zeppelin a Deep Purple ♥

Cheryl DeLarge povedal(a)...

strašne šikovna si na toto:) robiš to štetcom či ako?

Inkoustová tečka povedal(a)...

Tyjo, jsi fakt dobrá :)

stylish fox povedal(a)...

Všetky by som cvakla pod nadpisom a nosila ku šortkám alebo rifliam :)

Misha povedal(a)...

to jsou bozi tricka !!!

Unknown povedal(a)...

díkes,,,,,nie to priamo z tuby tej farby

Unknown povedal(a)...

cvakla? čo?:D

Unknown povedal(a)...

dakujem :))

Luczynka povedal(a)...

Koukám, ty si taky pěkně vyhraješ:-))

http://luczynky-world.blog.cz/

Michi povedal(a)...

ji tak šikovná, až to bolí .. ! Úžasný.