Translate

Levi´s

21:05:00 Unknown 3 Comments

Aký máte vzťah k riflovým bundám? Ja veľmi pozitívny. Túto Levisku mám už vyše roka v skrini a myslím, že teraz je ten správny čas začať ju nosiť .Nerada to síce kombinujem ako -rifle a riflová bunda. Potom mi to pripadá ako nejaká súprava alebo čo :D. 
Radšej to vyskúšam k sukni ,alebo čiernym slimkám. 
Snád sa mi podarí splašit niekoho,aby to na mne odfotil :)

3 coments:

Katie povedal(a)...

miluju džínové bundy! mám dvě a snažím se už nekupovat další, i když je to těžké :D tahle je skvělá!

Cheryl DeLarge povedal(a)...

milujem, ale zrovna nie v tomto odtieni, aspoň myslím že mne to nesekne. mám rada také tie vybledliny a potom farebný denim:)

teším na fotku!

Zuu povedal(a)...

džínová leviska je klasa ! já teda taky ulítávám na džínovkách, i vestičkách, ale nakupuju je teda levněji - většinou v HaM a vydržej několik sezón ;) krásnej kousek, mimochodem !