Translate

Sunshine on my shoulders makes me happy.

17:19:00 Unknown 13 Comments

Dnes som si išla povyberať nejaké veci, ktoré mi treba.Poznáte to...kozmetika tam to dôjde tam to a potom to a to....Pracujúci človek však na to nemá cez týždeň čas (ja už vôbec). 
Dnes som nahovorila ocina a on sa ochotne  podujal. Zohnala som všetko čo bolo treba.Väčší problém je skôr v tom, že sa nám kazí monitor od PC a práve teraz vám to tu píšem na rýchlo, lebo mi  úplne vypína obraz :D.Táto technika....nedá sa na ňu spoľahnúť, je nedokonalá. Opravovať to už nejdem ,radšej nový.Trošken ma to nasralo chcela  som si  totiž kúpiť nové martensky :(
Dnes  bolo tak krásne  teplúčko. Zvolila som si túto plisovanú sukňu a môj starý dobrý kožáčik.
Ked tak na to pozerám.....takúto sukňu by som brala aj čiernu a staroružovú...

ps:také veľké čelo naozaj nemám,asi mi ho pretiahol foťák :Dverte mi dala by som si ofinu

13 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Sluší Ti to moc. Jestli umíš šít, sukně bude jednoduchá - pro začátečníky ;)

stylish fox povedal(a)...

kabelka je super Foxey!

Čajová povedal(a)...

Noo ako ti to svedčí keď sa usmievaš :-)

cajova.blogspot.com

Petra R. povedal(a)...

Tie fotky sú strašne nejaké zdeformované...

Luczynka povedal(a)...

Líbí se mi ty vlasy!:-))

http://luczynky-world.blog.cz/

Joll Burr povedal(a)...

supr to je! skvělá sukně a bomba vlasy máš ted!

Cailin´s Place povedal(a)...

Great!!!love your hair!;D
Kisses!

Mischel double W povedal(a)...

tak v tomto vypadas paraadne! sukna, vlasy, uusmev :)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

Beautyy! I love your bag <3

Unknown povedal(a)...

dakujem :) /thanx

Vera* povedal(a)...

fotak pretahuje?:D
ta bluzka je pekna

Lucia povedal(a)...

Úžasný outfit :)

Unknown povedal(a)...

čo preťahuje?