Translate

asos -shopping

18:49:00 Unknown 5 Comments

Nedávno som si prezerala asos.com. Mali nejaké zľavy a tak som si vybrala to čo som mala na poslednom wishliste. Bielu košeľu. 
Multi kombinovateľná vec-k šortkám (vid.na fotke), k sukni, rifliam, ku koženým nohaviciam...skoro všetko. Dúfam, že som vybrala dobré číslo. Angličania to majú tak trochu na hlavu. Pri ich veľkostiach som asi XLko :D Ďalej ma zaujal jednoduchý kovový náramok. Dokonca je to mužský náramok. Vždy sa mi páčila viac mužská bižutka.Je taká anti-barbie-pipinkovská. :D Má šmrnc ;)
Fakt som zvedavá aké to bude :)
Objednávate si často oblečenie z netu? Čo ste si objednali naposledy?:)


5 coments:

Mishelle povedal(a)...

biela košeľa je super! :) môj obľúbený kúsok, je neskutočne univerzálna! :) náramok sa mi veĺmi páči, nepovedala by som že je mužský
ja som si teraz objednávala z romwe, , som zvedavá :)

Heather ♥ povedal(a)...

na asosu maj super veci, jen bohužel jeden den maj mojí vel č. 6 (odpovídá vel. 34) a další den už ne :( zrovna když se rozhoupu

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

that bracelet! omg I love it <3

Unknown povedal(a)...

vkuse, ale z asosu malo, je dost drahy na ten sortiment co tam maju. Preferujem yoox.com

pills.heart povedal(a)...

ten naramok, tak ten ano :)
http://pillsheart.blogspot.com/