Translate

Kútik :)

19:10:00 Unknown 12 Comments

Vždy som mala v izbe taký ten svoj kútik  kde som si odkladala moje najobľúbenejšie predmety a veci.Niečo ako malý oltárik chápete :D Väčšinou sú to sviečky, knižky, fotografie a pod. 
K sobote neoddeliteľne patrí upratovanie. Dnes som na to mala fúru času tak som si to pekne vycipkala :) Máte aj vy svoje kútiky?:)


12 coments:

Martina povedal(a)...

Strašne dzivý oltárik :) Prezrad, co je to za knizku o Floydoch?

Mischel double W povedal(a)...

aj ja mam kuutik, momentaalne planujem premalovat nabytok a policky na bielo a dolnit na stenu par rameckov s obrazkami :) tesim sa nato

Luczynka povedal(a)...

No vypadá parádně:-))

http://luczynky-world.blog.cz/

Katie povedal(a)...

mám mám, taky tam mám cdčka a plno knížek o hudebních legendách (jen já tam mám Beatles, Rolling Stones a Davea Grohla a podobně :))

Cheryl DeLarge povedal(a)...

aj ja mam čosi take, je to plne hellokitty, detinske, prepchate a vladne tam chaos ale strašne to lubim.

Unknown povedal(a)...

Cherry aj ja tak,chaos a všetko bez ohľad na štýl nehodiace sa k sebe :DD

Unknown povedal(a)...

diky,to napísal bubeník PF Nick Mason,biografia,veľmi dobrá knižka odporúčam :)

Ceady povedal(a)...

to víš, že mám svůj koutek :-)
jé a ten náramek, který je na první fotografii, mám také :-)

Heather ♥ povedal(a)...

Jéé, zarámovanej Jimmy Page, chci!

Z povedal(a)...

vypadá to super :)

Unknown povedal(a)...

tých mám všade ;) otvoríš chladničku a vyskočí na teba Jimmy :DDD

Unknown povedal(a)...

dakujem za pekné komentáre :)