Translate

experience....

17:25:00 Unknown 9 Comments

Dnes som stihla zbehnúť do sekáča s tým, že moja nálada je čisto Hendrixovsky ladená  (takto)alias vzory,vzory,vzory. Mali všetko za 1,50€ čo je viac než prijateľné. Čierne nohavice s kvetmi mi tam bolo ľúto nechať. Neviem sa ale rozhodnúť či si  ich spravím  na šortky ,alebo mi ich starká zúži na stroji :D. Moja predstava k nim..... tyrkysové,leopardie alebo sýto modré lodičky.
 Košeľa v strede pod koženú bundu a šatka tá sa zíde vždy ;)
 Aký máte vzťah k vzorovaným veciam? 

(pre lepšie rozlíšenie klik ;) )

9 coments:

Eeve povedal(a)...

to úúplně v pravo!

Ava povedal(a)...

Ja som dneska tiež skočila do sekáča, ale nemala som také šťastie, ako ty :( Tie kvetované gate ti závidíííím! Pekne si nakúpila!

Čajová povedal(a)...

parádne veci, vzory musia byt vzdy-navzdy <3

Pandora povedal(a)...

Souhlasím!! Kráásné!

Heather ♥ povedal(a)...

Nejlepší je košile a i kalhoty jsou super. Na šátky moc nejsem, ale líbí se mi

Mia povedal(a)...

tie nohavice vyzerajú zaujímavo :-))

stylish fox povedal(a)...

tie nohavice su super, dobrý ulovok! :)

Zuu povedal(a)...

úžasný úlovek !!! já si do sekáče chodím spravit náladu, poslední dobou to nějak potřebuju jak sůl :)
jinak to první na fotce s tyrkysovou barvičkou bude hami ňam ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)) nooooo ja som pozerala po nete asi dve hodiny takéto dáke nohavice ,ale bud to bolo strašne drahé alebo škaredý vzor a jednak bojim sa objednať si nohavice od angličanov a tie ich sprosté čísla.....