Translate

prkotiny....

21:35:00 Unknown 23 Comments

Tak vám teda rozpoviem.....poznáte to. Takéto veci sa nakupujú najlepšie. Sú to veci,ktoré ani nepotrebujete :D, ale robia radosť. Sveter- chcela som čierny ako inak) ale mama do mňa nahučala, že mám celý šatník ako krematórium a tak som si zobrala tento. Rozmýšľala som ešte nad fialovým ,ale také už mám dva.Antirocková farba :D nevadí ja to skombinujem šup sem šup tam dáko bude, páči sa mi a dosť na mne svieti. Ďalej gelová očná linka-to som ešte nemala vyskúšam. Tekuté sa mi roztekali. Púder....mali ste tento od Astoru?...ak áno píšte. No a lak na nechty tak to je len náväznosť na predchádzajúci ružový príspevok ;). Majte sa nkrásne.Ja mám už dnes piatok. Na zajtra som si zobrala dovču a idem pozrieť priateľov a známych do Topoľčian. Už sa teším bude rock n roll. Berem aj foťák aby nič neuniklo ;)........jááj a ten Kerouac...to viete...oddychovka pri beatnikoch  musí byť :)
 
(pre lepšie rozlíšenie kliknite na fotku)
ps: Bolan je king!

23 coments:

Misha povedal(a)...

moc se mi libi barva svetru !!

B.eela povedal(a)...

Svetr a lak je super.:)

lusi povedal(a)...

taky se mi líbí ta barva svetru. haha. :D

Pavlina povedal(a)...

kde jsi koupila gina tricot svetr? má nejlepší barvu.
a kerouac je i muj oblíbenec :)

Ava povedal(a)...

Krásny je ten sveter!

stylish fox povedal(a)...

Ej, mint sveter je u teba naozaj prekvapenie, ale príjemne teším sa na combination!

Mischel double W povedal(a)...

farba svetru je naj ♥ uz som zvedava ako zladis a tesim sa :)

Unknown povedal(a)...

no majú eshop :)

Unknown povedal(a)...

v podstate to nie je dáke zvláštne, lebo strašne milujem tyrkysovú farbu,nosím ju síce hlavne na šperkoch ,ale mám aj nejaké tie tričká a hlavne letné veci,táto ,,mint´´ mi príde ,že to je niečo ako svetlá tyrkysová ,ked som bola decko pamätám si ako som mala takúto mikinu a na hrudi veľká myš v šiltovke :DDD hh trošku nostalgia

Zuzankita povedal(a)...

svetrík je krásny :) teším sa na outfit :)

a farby sú super :) ja som sa do nich zamilovala!
aj v mojom poslednou outfite je to vidno :
http://www.karissaworld.blogspot.com/2012/03/nitra.html

Zuzankita

Unknown povedal(a)...

dobre vediet :)

Unknown povedal(a)...

a das link, lebo ja som snad blba ale mne odtial objednavat nejde

Eva Schön povedal(a)...

"..mama do mňa nahučala, že mám celý šatník ako krematórium a tak som si zobrala tento!".. hahah, najvááác toto, sa tu smejem jak debilka.)

Unknown povedal(a)...

no to ona vždy :D...stále len čierne a čierne a čierne už si zober aj dáku inú :D, ale starká tá to bere najhoršie minule mi povedala vraj : ,,ťeraz kým si muadá nos farebnje lebo to vám svečí aby ste žiarili´´ :D

Unknown povedal(a)...

no vidíš aká kočka a tá čelenka je wow!:)

Unknown povedal(a)...

Mischel ako inak ;) hejvy ementál :D

Unknown povedal(a)...

prazeeeeeeeeee : http://www.ginatricot.com/de/en/start

Bonnit-S povedal(a)...

ja som raz čisto náhodne sa tak zladila, že som bola celá v čiernom a babka sa ma spýtala, či som v nejakej sekte :D vtipná situácie :)

a beatníci musia byť, to je jasné :)

Nina povedal(a)...

ten sveter vyzerá úžasne tá farba je super :)

Heather ♥ povedal(a)...

svetr je krásný, ta barva se mi moc líbí

Unknown povedal(a)...

no len tam ma to hodi na stranku, ze choose country a tam je iba dansko, finsko, norsko, svedsko a nemecko...

Unknown povedal(a)...

hm?

Lucia povedal(a)...

Sveter je úžasný :) Som zvedavá ako ho skombinuješ.