Translate

Time for sneakers

21:08:00 Unknown 14 Comments

Nie som teniskový typ.Preferujem topánky a kožu, ale v lete sa v tom ponevierať po festivaloch je totálna kravina . Vlastním klasické čierne  conversky ,ale tie vyššie.Teraz by som si však rada kúpila tie úplne nízke. Pozerala som veľa značiek od Nike až po Vans,ale neoslovilo ma nič a tie prehnané ceny sú na vracanie ( za kus gumy a polyesteru nech sa vypchajú-prvotriedna potlavina,-za 80€ môžem mať dáke kopytá  s topshopu ;) no ni? ) 
Obraciam sa preto na vás, aby ste mi pomohli vybrať s týchto 4 kúskov :)))




14 coments:

B.eela povedal(a)...

Vínové se mi líbí nejvíc.:)

Domček povedal(a)...

tie vínové! hneď by som ich brala, milujem tú farbu :)

Heather ♥ povedal(a)...

ty druhé

Cheryl DeLarge povedal(a)...

...ja by som za Vansky dala aj 200 eur, ale chápem ťa, pokiaľ nemá niekto taký fetiš na ne ako ja, tak sú ceny dosť vysoké :D
k tebe sa mi najviac hodia vínové.

Jeannette povedal(a)...

Mě se líbí ty šedé:)

Luczynka povedal(a)...

Za mě rozhodně červené!:-))

http://luczynky-world.blog.cz/

Nina povedal(a)...

tie druhé určite :)

Pandora povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Pandora povedal(a)...

Vínové :) Ty červené mi přijdou strašně veselé, a ty šedé mají takovou divnou barvu :D Ty vínové by se ti beztak nejvíc hodily k outfitům :D :)))

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

yeaah :D!

Káťa povedal(a)...

vínovééé!

Katie povedal(a)...

ty první .)

Unknown povedal(a)...

fajne ste ma zmiatli,ale asi tie vínové teda :D

Julia povedal(a)...

Vínové! all starky jsou jediné tenisky, které nosím a miluju je. :)