Translate

jarné zásoby...

18:07:00 Unknown 7 Comments

1.šaty-staroružové,svetlo fialové alebo púdrovo ružové....ku koženej bunde :)
2.niečo od  KISS :-P
3.bielu košeľu ( najkombinovateľnejší odev sveta)
4.náramok z ostňami
5.dodriapané pančuchy ...síce si ich môžem urobiť aj sama ,ale už to nieje ono.Vždy sa mi to potrhá ako očká no  ja  to chcem pásy.
6.šortky na ktorých je skeletónska prdel !:D sú božské!
7.klasické čierne podpätky
8.dr.martens
9.vybíjaná kabelka-proste nejakú novú :)


Máte aj vy nejaké želaníčka na jar do vašej skrini ?Čo by vás najviac potešilo ?:)

7 coments:

ALCOHOLS povedal(a)...

ja si prosím kimono a kopu šifónových blúziek za 50 centov! :) hmm a tá košielka sa mi ľúbi..

zorka povedal(a)...

Ahoj:)můžu se zeptat,kde jsi narazila na ty šortky?ne,že bych se chtěla opičit,ale jsou úžasné:D!jinak luxusní výběr;)

Unknown povedal(a)...

nemáš nejaký nápad, kde zohnať tie šortky a náramok?
A vďaka za tie pančuchy, pripomenula si mi aby som si jedny vyrobila, pretože tie predtým sa mi stratili ..

Unknown povedal(a)...

všetko som náhodne našla v polyvore.com ale adresy eshopov bohužial neviem. na našu škodu tam však niekdy zobrazuje aj veci čo už sú dávno vypredané :-/

Heather ♥ povedal(a)...

jej, Kissáky miluju (nejvíc Paula Stanleyho), taky bych to všechno brala všema deseti

Káťa povedal(a)...

Ty šortky mega mňam!

Coco povedal(a)...

Miluju Kiss!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaw ♥ Ty šortky jsou top!