Translate

Monkey Business

13:21:00 Unknown 16 Comments

S príchodom jari a všadeprítomných farieb mi došla inšpirácia pre môj rockový šatník.No.... že ako to napraviť? Jednoducho. Neustále obzeranie si fotiek z knihy o Guns´n Roses, fotky Skid Row alebo Motley Crue ma úplne dostalo. Začala som si všímať úplné detaily. Od visiacich zámkov cez žiletky a rôzne reťaze, ktoré by ste našli aj na búde od psa :D Takže to schytá najbližšie železiarstvo ;) Osobný favorit je Slash a Sebastian Bach. Čo sa týka muziky teraz to vyhrala Tesla, Skid Row, neprekonateľná ´87 od Whitesnake a Kiss.
Ohľadom fotiek.......červené boty a červený rúž to je teraz pre mňa top 1. Top 2 sieťkované pančuchy a Top 3 už nie je taká zima, aby si človek nemohol obliecť len koženú vestu. 
Majte sa krásne :) Užite si posledné hodiny voľnosti....

Vest: Replay-second hand, dress-Kik,tights-Gate,Shoes-asos,

16 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

riadna kočka je z teba počúvaj o.O

Wera povedal(a)...

perfektná :D :) super celá si :)

Missy povedal(a)...

Úúúúúh, šálek mého čaje! Perfektní. Stašně ti to sekne.

Marcus povedal(a)...

ó bože aká si tu krásna ! a vesta je božská.:)

Misha povedal(a)...

och ty saty !!!!! kocko!!

Ceady povedal(a)...

opravdu kočka!

Michi povedal(a)...

Zbžňuju tě :D Bomba, od rtěnky, přes šaty až po boty!!

Ver povedal(a)...

sexi!

K povedal(a)...

nejlepší!

Unknown povedal(a)...

Toto je prekrasne!..jen se mi nelibi ten obraz vzadu, ale o ten asi jde co:)..jen ja tomu nerozumim..M*

Mischel double W povedal(a)...

oooo !!! jaka kočka !

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Rossaccio povedal(a)...

och, moje srdce plesá, aká rockerka! :)

Heather ♥ povedal(a)...

To ti sekne ;). Nejlepší jsou boty s rtěnkou a lakem a vestou a punčochama.

Katie povedal(a)...

vyžehlené vlasy ti strašně sluší :)

Unknown povedal(a)...

supeer