Translate

CreepShow...

21:08:00 Unknown 6 Comments

Po roku som  vytiahla creepersy. Kým som si zvykla že mám ,,dva metre´´ a , že všetci čumia akoby som mala obuté návleky od doktorky :D . Neviem ako je to s tými  terajšími , ale ja mám staršie creepery a sú trošku tvrdé a popraskané....poviem vám nie je to na dlhú chôdzu to naj....
hrozné tieto dva dni....nie a nie aby vyšlo slnko.......už chcem balerínky :-/

6 coments:

Elcasup povedal(a)...

Moc hezká košile :-)

Mischel double W povedal(a)...

tie creepers su super!

Eeve povedal(a)...

tvoje boty jsou ty nejhezčí na světě!

Heather ♥ povedal(a)...

Creepers jsou svym způsobem tak ošklivý až jsou hezký. A zvlášť ty tvoje, jak tam máš tu hvězdičku. Jednou bych taky takový chtěla. ♥

Heather ♥ povedal(a)...

btw: líbí se ti víc Black Sabbath s O. Osbournem nebo R.J. Diem (jak se to sakra skloňuje?)?

Unknown povedal(a)...

vieš čo mne sa páči aj aj,Ozzy nieje bovhieaký spevák ale má super smradlavý ťah :D a DIO bol zasa pán spevák a bolo to úplne iné ale páčia sa mi obe a pári sa mi aj Sabbath s Tonym Martinom