Translate

...poteš sa ked máš chuť

20:56:00 Unknown 9 Comments

Nedávno som sa veľmi pekne odmenila vyslovene nedôležitými vecami. Nemám však pocit viny lebo....je to ženské :D. Ďalšie boty z asosu (ako vždy) , vybíjaný náramok z music shopu, ale asi najväčšiu radosť mám z vinylu Whitesnake 1987 !!! <3. Ako ide jar už ma prestala baviť sladká vôňa od Richmonda-Viva Rock a tak som si kúpila túto jemnučkú maličkú Chloé do kabelky. 
Očné tiene od Bourjois sú proste naj. Žiadny pocit ťažkých viečok, vydržia dlho a odtiene sú prudko mňau.Vybrala som si takú dark green. Zmena je život. Mám rada zmeny aj ich rada vyhľadávam, ale len ked mi lahodia .....a tieto veci mi lahodia aj vizuálne aj pocitovo ;) Čo máte nové vy ? Už  sa prejavila alergia na všetko pučiace? :D....

9 coments:

Elcasup povedal(a)...

Ty boty....:-)

Ava povedal(a)...

Ten Chloé je úžas, ja som mala bohužial len vzorku :( Ti zááávidím!

Káťa povedal(a)...

nááraaaameeeek!

Misha povedal(a)...

skvely nakup zeno !!

stylish fox povedal(a)...

Super kusky! Môžem sa opýtať, na poštovné z asosou? koko a ako dlho! A velkosti sedia topanok? dakujem

Heather ♥ povedal(a)...

Závidim ti nátamek, přesně takovej, ale užší bych moc chtěla. Boty jsou též super a brala bych je. K úlovku desky gratuluju - nejlepší desku, jakou jsem sehnala já, je Katapult a Elán a to neni zrovna můj šálek kávy (nejvíc bych chtěla Led Zeppelin III. nebo Led Zeppelin IV.)

Unknown povedal(a)...

áá to hej zepp mat na platni to je výhra teda :)

Unknown povedal(a)...

ja mam cd Whitesnake 1987 ale musim kupit gramec platne vzdy mali krajsi zvuk a je to klenot

Unknown povedal(a)...

to si píš! ja som si dnes cez bazar objednala jednu od KISS :)