Translate

rockstar wishlist...

18:51:00 Unknown 8 Comments

(pre lepši rozlíšenie klik na fotku)

 Veci , ktoré by ma potešili a sú pre mňa fakt ťažko dostupné. Som dosť vyberavá a nerada kupujem mačku vo vreci. O to väčšia radosť ked si niečo s toho zadovážim.
1.leopardie slimky...... nieje to nutnosť ale páčila by sa mi skôr taká jemná potlač
2. bedrové riflové šortky. najlepšie úplne čierne :)
3. náramok z ostňami...fakt som tu nič také nevidela. našla som jeden na Romwe ale tá cena bola prehnaná...
4.toto vidím skôr na DIY. Jeden taký už mám ,ale tento by bol viac vybíjaný 
5. ,,bakandže´´ new rock ......vzdávam sa martensiek .....bohužiaľ opäť kvôli cene .možno neskôr, ide leto a doba festivalov,teraz bude treba tučné vreckové 
6. slimky z vysokým pásom.... <3
7. tričko Motorhead (tak toto nechápem prečo ešte nemám) pritom túto kapelu počúvam často....
8......jasné, že nie Chanel ale presne takýto tvar sa mi veľmi páči, bolo by dobré keby to bola 100% koža
9. poriadne štekle...mám jedny, ale už nie sú veľmi moderné ...páči sa mi špička jemne do špicu ,ale ešte stále guľatá....v poslednom čase stále nosím 5cm-ové podpätky, myslím si že 3cm naviac už pre mňa nebude problém

...a ešte by ma celkom zaujímalo po čom momentálne túžite vy..... ( áno myslím tieto zbytočnosti :D)
na záver super vec ;)


8 coments:

Elcasup povedal(a)...

Ty leopardí kalhoty! :-) A teda, jestli bych mohla poradit - spíš bych si připlatila na Martenskách

catie povedal(a)...

aaah, brala bych celej tvůj wishlist všema deseti :)!
já si momentálně nejvíc přeju creepersky, ale finance mi jejich koupi zatím moc neumožňujou :/

Heather ♥ povedal(a)...

Kromě jedničky bych to brala všechno. Mé srdce momentálně nejvíc touží po černé koženkové/kožené bundě se cvočky a taky chci pořádný černý klíny s platformou a páskem kolem kotníku.

Nathalie povedal(a)...

6 a 4 najviac! :)

Sylvia von der Haupt povedal(a)...

ja by som brala tu kozenu bundu :) po par mesiacoch som totiz zistila,ze mam doma dve nove a kozenkove!!! bundy!! aaaa.. a stacilo sa pozriet na cedulku vo vnutri..:DD no jo..

Violet E. povedal(a)...

fuck yeah <3

Unknown povedal(a)...

haha si sa oserkala :D zlatá,nezabudni že všetko do 70€ je guma

Unknown povedal(a)...

/,,/