Translate

I´m Alive

18:59:00 Unknown 4 Comments

len pár vecí......konečne je teplo. hurá! červený rúž od Kate Moss je jednoducho najlepší.....a konečne aj v takom zmrde ako je Terranova majú tričko Rolling Stones....milujem KISS a ešte stále ma baví hrať sa s farbami na vlasy od Directions...no a kvitnúce čaje sú fakt krásne.......zajtra mám voľno...cez víkend idzem do BA (dúfam!!!)....majte sa.....všimli ste si že vzduch už nevonia jarne ale letne ;)?

4 coments:

Domček povedal(a)...

to že v "zmrde" (:D) ako Terranova majú tieto tričká je podľa mňa naprd.. kúpia si ho, a budú nosiť baby ktoré ani len netušia o čo ide, a to ma vie neskutočne naštvať :D

Nathalie povedal(a)...

Úplne súhlasím, už som to veľakrát videla, baba veľká "hiphoperka" a zabije tričko Rolling Stones... V hlave nasraté a o tom, kto je Mick Jagger ani nevie :D

Unknown povedal(a)...

mne je to jedno, že to budú nosiť,aj tak nechápu čo sa deje :D

Heather ♥ povedal(a)...

Držim palce ať se do Bratislavy dostaneš ;). KISS mam asi radši než RS, ale ty jsou taky super.
PS: To si ty vlasy obarvíš a pak to znova celý vemeš na černo nebo to samo sleze?