Translate

bags

15:24:00 Unknown 7 Comments

Malé kabelky si zo zásady rada kupujem v sekáčoch. Jednak je tam vždy len jeden originálny kus, a na druhej strane nájdu sa tam aj kožené a totál retro, alebo v 80s tvare. 
Zatiaľ mám len takú skromnú zbieročku ,ale ked si to porovnám s tými čo sa predávajú v obchodoch dnes tak tieto sa mi tieto páčia oveľa viac.

7 coments:

Wera povedal(a)...

to isté aj ja.. jedine ak sekáč :) máš peknú zbierku :) celkovo v sekáčoch sú krajšie a mám pocit, že aj kvalitnejšie. Tie v obchodoch sú sama umelina.. alebo ak sú kožené tak nekresťansky drahé... v akých sekáčoch v BA nakupuješ? :)

Heather ♥ povedal(a)...

Krásná sbírka. Nejvíc se mi líbí kulatá nalevo.

Domček povedal(a)...

presne presne! ja keď chcem novú kabelku tak idem do sekáča a mám 100% istotu že tam nájdem zaujímavú, malú a čiernu.. nechápem ako je to možné :D

Rossaccio povedal(a)...

všetky sú pekné, neviem si vybrať :D a inak súhlas, najkvalitnejšie kabelky mám zo sekáča...

Natt povedal(a)...

všetky sú pekné! :)
Natt

Unknown povedal(a)...

presne tak,sere ma že teraz všade tie umeliny ble. Bola som minule v Levise že dobr ezainvestujem,krásna kabelka čierna 80€ a pzoerám že.polyurethan...reku to si robia prdel hovadá....za umelinu mam dávať 80€ to nikdy......

Unknown povedal(a)...

dakujem :)