Translate

Barbie syndrome ....

17:53:00 Unknown 10 Comments

Niekedy ma baví robiť si srandovinky aj na sebe. Napríklad najBarbie balerínky ku ktorým budem nosiť tričká ako  Slayer , Metallica či Black Sabbath. :D. Nemohla som im odolať. Schytal to tiež dosť cukríčkový svetrík, ale aby som nezabudla na moje staré dobré JA zobrala som si ešte jeden sivý.  Jedny čierne balerínky ako základ a indiánske tielko ....do leta síce daleko, ale rada sa zásobujem. A čo vy už ste si pokúpili aj nejaké tie letné veci ?:ˇ)

10 coments:

Eeve povedal(a)...

černý jsou favoritky! :)

Heather ♥ povedal(a)...

Taky bych si měla něco nakoupit :D
PS: Ty má štričko Black Sabbath (♥)? A v "normální" velikosti (rozuměj neni to pánská XL). Odkaď pak, smím-li se ptát?

Inkoustová tečka povedal(a)...

tak ty balerínky mě dostaly! :D
fakt super oživení si myslím :)

Jeannette povedal(a)...

Dnes jsem si koupila baleríny a kaftan přes plavky:) A mám zálusk na spousty plavek k mé první dovolené u moře:)

kikeec povedal(a)...

presne nad týmito som rozmýšlala ale v tej horčicovej žltej :) Indiánske motívy sa mi veľmi páčia ! A ešte veľký lajk na aerosmith ,pink je jedna z mojich obľúbených od nich :))

Unknown povedal(a)...

nie j amám po ocovi také čo sa zbehlo a teraz ako keby to bolo L-ko :D ale také obtiahnuté by som tiež rada zohnala,asi si vyrobím

Unknown povedal(a)...

paráda..... :)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

love itt!!

Renata povedal(a)...

Ty černé balieríny seastar jsou z jakého obchodu? Sháním nějaké bez mašličky...
jinak pěkněj jsi nakoupila:)

Lucia povedal(a)...

Baleríny sú úžasné :D