Translate

Body language

14:40:00 Unknown 14 Comments

Vo svetle zimného slnka v mojom svete, v mojej izbe tam kde sa strieda úplné ticho a rámus gitarových sól v červenej čipke a koženej sukni  vám predstavujem  kúsok môjho súkromia.....
Body: ???neviem názov,kožená sukňa z jelenej kože:second hand,pančuchy: Marks&Spencer,Topánky:Topshop
a chcem sa podakovať za komentáre a za sledovanosť.Bavíte ma:)

14 coments:

Misha povedal(a)...

bozi !!!!!

Domček povedal(a)...

nenormálne skvelé :)

Luczynka povedal(a)...

To body:-) Skvělá kombinace.


http://luczynky-world.blog.cz/

Skodulka povedal(a)...

Vypadáš vážně skvěle! Taková kočka, za tebou se musí chlapy otáčet! :)

stylish fox povedal(a)...

Sexi :)

Vanda povedal(a)...

skvele to je cele!

Miroslav povedal(a)...

Chválím koženou sukni! Sekne ti!

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

ooooh I love it!!
love the skirt and the lace it looks so good on you!!

Čajová povedal(a)...

Perfekt! Veľmi sa mi to páči ;-)

cajova.blogspot.com

Cheryl DeLarge povedal(a)...

môžem ti to body tak "akože" nenápadne ukradnúť?

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

thank you for your comment dear <3 :D

xx

Mischel double W povedal(a)...

koza s cipkou ♥ perfektnaaa :)

Unknown povedal(a)...

dakujem za komentáre :)

Lucia povedal(a)...

Nepovedala by som, že kožená sukňa a čipka môžu spolu vyzeraž takto úžasne :) Wow!