Translate

balíček

19:01:00 Unknown 15 Comments

Stáva sa mi, že niekedy zabudnem čo som si objednala. Dnes som prišla domov a na stolíku sa na mňa pozeral malinký balíček. Rozmýšľala som čo také malé som si objednala. Boli to náušnice z asosu. Mali zľavy a v poslednej dobe som nosila  len  všetko strieborné a tak som  si vybrala takéto zlaté s pierkami a trochu punkové  zlato-čierne,,ostňáče´´. Nosíte bižutkové náušnice? Akým dávate prednosť, čo sa vám najviac páči?:)


15 coments:

Anonymný povedal(a)...

moc pěkné !

Vanda povedal(a)...

super su tie druhe!

ALCOHOLS povedal(a)...

mne sa nikdy nestane, že zabudnem ,čo som si objednala, vždy satak teším, že niekedy idem z kože vyletieť, kým mi to príde :D pekný výber ;)

Lucie Šumová povedal(a)...

krásné :)

Bonnit-S povedal(a)...

tie druhé sú ozaj perfektné :)

Ceady povedal(a)...

jéé.... já chci taky :D

Léa povedal(a)...

Jéé jsou krásné! Já si teď objednávala z Asosu šaty a jsem pěkně nedočkavá :D

stylish fox povedal(a)...

Jej su krásne!

Domček povedal(a)...

presne preto milujem nakupovanie online, sem tam sa človek takto prekvapí :D

Unknown povedal(a)...

ee ja nosim iba tunely :)

Ivanka povedal(a)...

mňám!! super sú.

Mia povedal(a)...

krásne sú :-)

Katie povedal(a)...

hezké jsou!

a já pokaždé zapomenu, co jsem si objednala :D

Unknown povedal(a)...

dakujem za komenty :)

Čajová povedal(a)...

Krásne..získali si ma tie vľavo..bohémske ;-)

cajova.blogspot.com