Translate

DIY punk clutch

19:14:00 Unknown 7 Comments

Napadlo ma to cestou do roboty a tak som ihneď ako som vystúpila z autobusu zamierila do sekáča nájsť nejakú vhodnú kabelku cez , ktorú by prešli kovové pichliače.Druhá zastávka bol music shop kde som si pichliačiky kúpila.Aby sa mi nestalo, že mi počas nosenia odpadnú pre istotou som ich tam prilepila sekundovým lepidlom. Voalá!:)
....ešte plánujem urobiť nejaké pútko na rameno.Zrejme dáka veľká ťažká reťaz :)
/,,/ ;)

7 coments:

Lucie Šumová povedal(a)...

skvělý!

Unknown povedal(a)...

ja by som to ocvokovala vvele, ale to by mala asi 100kg :D

Veronica povedal(a)...

nádhera! :)

Anonymný povedal(a)...

nice idea!
x

Unknown povedal(a)...

thank you :)

Unknown povedal(a)...

prosím ťa, v akom programe upravuješ tie fotky? hrozne sa mi to páči! :)

Unknown povedal(a)...

v picasa 2 je dáky online picknik či ako sa to píše