Translate

Wide leg

8:26:00 Unknown 3 Comments

Tieto nohavice nosievam skôr na jar a v lete, ale keď si pod ne dám pančušky vydržím to aj teraz. Držia na páse len tak na gumičke, čiže ma nikde nič netlačí čo je veľké plus.
Trošku sa nám vylepšilo počasie a tak som využila poslednú šancu na riflovú Levisku.
Klobúčik by som zvolila aj väčší, ale žiaľ bohu taký nemám. Najkrajšie čo som na nete našla sú od freepeople.com, ale bojím sa objednať si nejaký kvôli vysokému clu.
Asi na to kašlem a dám si nejaký vyrobiť v Bratislave. V jednom klobučníctve v starom meste som sa už bola pýtať, či je to možné vyhotoviť mi mnou požadovaný tvar a veľmi ochotná pani klobučníčka povedala, že áno. Nechám to ale už iba na budúci rok.
 Teraz aj tak pol roka budeme nosiť čiapky.
Čo vy a tento tvar nohavíc? Páči? Nepáči? alebo len nemáte odvahu? ;)
(jacket/bunda: Levis, top/rolák: intissimi, wide leg pants/nohavice: Bershka, bag/kabelka: Mango, hat/klobúk: H&M, shoes/topánky: Baťa)


3 coments:

Kat. povedal(a)...

wow! WOW! najlepsi outfit! myslela som si, ze tie nohavice mas zo sekaca :) inac robia ti paradnu postavu (zadok :D). klobuky mozno najdes aj na ebay, forever21, alebo hm.

Angelheadedhipster povedal(a)...

Ahoj, mám na prodej dva lístky na Deep Purple do Ostravy (stání pod podiem) a říkala jsem si, že by někdo ze zdejších návštěvníků nebo přímo někdo z tvých přátel, FoxyLady, mohl mít zájem. Takže pokud je někdo chcete, pište na e-mail magdalena.sedrlova@centrum.cz. Magda!

Maeva povedal(a)...

wow those flares look amazing! I really love this outfit. The prints are also gorgeous <3

Trend-Mae