Translate

jarný wishlist

20:48:00 Unknown 6 Comments

V podstate nič nové až na to, že by som chcela začať nosiť už aj šaty. Nové kožené gate, leopardie sandále, voňavka od Muglera...somarinky,ale zídu sa. No a tá generálska čiapka bude ťažký oriešok. Každopádne keby sa mi ju niekde podarilo zohnať, bolo by super mať k nej aj maskáčovú bundu :D. Takú ešte nemám. A chcem to opäť skúsiť aj s creepersami. Jedny som už mala, ale predala som ich lebo som sa v nich necítila dobre. Boli celokožené a dosť tvrdé a tlačilo to snád všade. Tento krát sa snád nesklamem....
ps: dobrá songa pre fajnšmekrov

6 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Slayer <3
No já si hodlám pořídit několikery band shirts a kalhot - to potřebuju :D a pak nějaký šaty a sukně (přesně ty, co máš ve wishlistě se mi moc líbí). A pokud to nevyjde tak na kravinky, co se hodí zbyde vždycky :D

Ewulina povedal(a)...

Ahoj mladá :-) Na dobrú noc trocha Uda Dirkschneidera https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qjWlUpFtlG4#! toto som počúvala niekedy v 1983 tuším. Rada ťa čítam.

stylish fox povedal(a)...

Vyhrala si Fendi :) stylishfoxblog@gmail.com pošli mi adresu :)))))

Unknown povedal(a)...

hah dakujem si zlatá :) /,,/ stay rock:)!

Unknown povedal(a)...

áá zdochnem :D no toto, dakujem

Anonymný povedal(a)...

If you desire to grow your knowledge just keep visiting this web page and be updated with the most recent news posted
here.

my web blog ... バーバリー 時計