Translate

06. Long Poppy

12:51:00 Unknown 11 Comments

Rada chodím ku starkej. Vždy mi hovorí nejaké veci, ktoré ma rozosmejú, ale ešte radšej sa hrabem v jej skrini a vyberám poklady, obzerám si gýče a zvláštnosti náboženskej tématiky. Má to svoje čaro. Mať typickú slovenskú starkú v šatke, ktorá ma večne v kredenci nejakú tu Horalku a vyťahuje prastaré slová by som nevymenila za nič.  Vôbec sa mi nepáčia tie panelákové babičky s rozmazaným rúžom na perách a na vodítku psíček o veľkosti mačičky. 
Nie nie nie...that´s not my style...
...a to pri čom sa fotím voláme ,,kasňa´´ ;) :D
ps: starká sa volá Berta, dobré meno nie? 
ps2: milujem Black Sabbath.....
ps3: starká nie..... :-/
leginy-HMko,boty-martensky,triko-po ocovi,kožuch-po mame,fotil fero-díky

11 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Já mam na Slovensku přesně takovou pratetu. Jmenuje se Lola, taky vždycky má horalky a podobné sušenky + nějakou limonádu nebo malinovku. :D Nosí šátek a chová slepičky, pěstuje brambory, slivky, fazole....

Bonnit-S povedal(a)...

fotila ťa starká? :D
ale nie, strašne ma bavia takto tvoje vlasy, a mám/ mala som podobný prarodičov, sú na nezaplatenie :)

Unknown povedal(a)...

aj ja som mal taku starku v satke a vzdy mala horalku alebo nieco sladke :) kasňa ale aj šifonier ,)na chvilku som sa vratil v case ku starkej

Martina Bierová povedal(a)...

sluší ti to :)

L I N D A povedal(a)...

tie tvoje nové vlasy ♥♥

Messy Simone povedal(a)...

moja babi sa volá Vilma :) ale nenosí šatku lebo má stále dlhé husté vlasy po pás ..a každé ráno si ich češe do takých "trubičiek" na vrch hlavy :D je to najlepšia babka na svete :P

Nat povedal(a)...

Hentú skriňu má každá správna babka :)

Ava povedal(a)...

Moja babka mala takú istú skriňu, teraz ju máme v pivnici :D

Wera povedal(a)...

tak to mas super :)

loja povedal(a)...

Takze ty martensy - nejnejnej!!!

jana povedal(a)...

sranda, presne taky obraz mame na chalupe po babke... len kvety su ine...ale vsetko sedi, stol, vaza, kvety a tmave pozadie..akoby to vysivali podla nejakej predlhohy :)