Translate

flowers-woody-marilyn

13:31:00 Unknown 10 Comments

V poslednom čase som sa pristihla, že poškuľujem po kvetinových vzoroch. Bude to pekné spestrenie môjho kremačného šatníka :D a pripomína mi to Jimiho Hendrixa. Hlavne ked sa tie vzory cez seba miešajú :)  Preto mi ako vhod prišlo zaobstarať si také aspoň legíny. Okrem oblečka som si vykvietkovala aj diár, lebo sa mi zdal smutný. Teraz vyzerá ako keby to lepilo 5 ročné dievčatko :D. Samolepky 4ever! Úplne mi to pripomenulo detstvo.
Knihu čo vidíte na fotke mi daroval kamarát. Konečne toho budem vedieť viac o Marilyn Monroe. Je to staršia kniha, ale vo vnútri sú pekné fotografie.Vedeli ste, že jej pravé meno bolo Norma Jeane? Ked už spomínam tie fotky, často sa prehrabávam v našich starých.
Ženy aj muži boli vtedy krajší. Neviem či je to tou dobou, ale teraz je všetko také umelé....
Aj filmy boli lepšie. Milujem filmy Woodyho Allena. Mám proste rada staré veci. Inšpirujú ma. Ved a koho nie ? No nie?
Ďalej odporúčam album od Davida Gilmoura -On an Island. Je to nádhera. (David je gitarista od Pink Floyd). Čisté umenie. Tam na tretej fotke je to tričko Billyho čo som spomínala. Neskôr ho možno uvidíte aj na mne. 
 Ráno ked som nazrela do okna  tvárila som sa ako tá biela mačička .... zasa sneh :( áno Marilyn ..goodbye....goodbye dobré počasie. Si ešte počkáme na tú jar. Myslím si že viac než dva mesiace.
ps: asi sa mi niečo robí ale berie ma ružová farba ..... vid.ako má slečna sukňu <3 O.o



10 coments:

Tereza povedal(a)...

Skvěle všechno!

Nathalie povedal(a)...

Úplne meganajviac všetko!

stylish fox povedal(a)...

MM nesmrtelná, a film o nej perfektný !

Heather ♥ povedal(a)...

Tričko se ti náramně povedlo ;)

Simona povedal(a)...

jeej všetko je super a urobila si mi chuť na skittles :)

Unknown povedal(a)...

ludia boli ludskejsi ,teraz sa mi ludia na ulici zdaju ako banda robotov bez citu ,,stare filmy mam velmi rad aj ja ,,,a znovu je tam ujo Billy Idol ,)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :)

Unknown povedal(a)...

ty kks to hej a prídu mi všetci nejak nudný :P

Unknown povedal(a)...

miluju retro, miluju grunge, miluju kvetiny a miluju creepers..vsechno se to ve mne misi a porad hledam nejakou kombinaci..a obrazky z tohoto clanku me proste vystihuji :)

Gulya povedal(a)...

Woody je fakt nejlepší!

http://gulyacz.blogspot.cz/