Translate

Peacock Ball

13:06:00 Unknown 4 Comments

Po fakt veľmi dlhej dobe sme sa včera v trojici vybrali na koncert. V jednej herni hralo pár známych. Volajú sa Peacock Ball.
Peacock Ball sa predstavili výlučne vlastnou tvorbou inšpirovanou najmä scénou 60 a 70 rokov s prvkami súčasnej progresívnej hudby. Pre milovníkov psychedelického rocku fakt odporúčam. Mne sa páčilo veľmi. Fotilo sa mi horšie, lebo tam bolo desne málo priestoru, stála som úplne vzadu a musela všetko zoomovať.
Po koncíku sme sa presunuli do oblúbeného Cult Clubu, kde chodíme na skvelé pivá. Ja som si dala malinové. Malo krásnu tmavo ružovú farbu. V podstate je to také ženské pivo. Nejaký štamgast by asi ohŕňal nosom. Okrem malinového tam dostanete aj zázvorové, kávové a iné špecialitky.
Cult Club je mimoriadne sympatické miesto. Zaujímavo zariadené-plné zvláštnych retro vecí a starožitností, často sú tam dobré koncerty a skvelá pizza. Ak by ste sa ocitli v Banskej Bystrici- určite to miesto neobchádzajte :) O týždeň tam vystúpi akási punkáčka-Nikola Mucha.
Chcem si ju ísť pozrieť. Potom vám zreferujem aké to bolo :)

4 coments:

Wera povedal(a)...

oo presne aj taký štýl mám rada :)

Wera povedal(a)...

myslím hudobný :)... a fotky sú psychadelické autentické, páčia sa :)

L I N D A povedal(a)...

aké dynamické fotky! :) ♥

je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :)aj ja.