Translate

07...because Cats

13:48:00 Unknown 11 Comments

Toto je taký ten typický outfit, ktorý nosím do roboty. Pohodlnosť nadovšetko. Šál čo mám na sebe má asi 3,5 metra :D taká malá anakonda, a parku som kúpila v sekáči za 3€. Veľmi som si ju obľúbila, je mäkučká, pohodlná a hodí sa ľahko sa kombinuje. Škoda, že nieje čierna. Čo už. Toto fotenie bolo plné smiechu. Večne sa nám pred objektív pchali moje mačky :D.
 Tak sme cvakli aj tie. No nie sú fešandy?:)
Biela-mačka Zita (tú už poznáte), šedý-kocúrik Mick :) <3 aj lav ju aj prav ju :D
 čiapka-gate,šál-FF,sveter HM,parka-second hand,nohavice HM,boty-new rock,kabelka asos

11 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

viac fotiek na ktorých sa tak usmievaš :D a cice sú úžasné

Martina Bierová povedal(a)...

super fotky, máte hezký kočky :D

Wera povedal(a)...

krásny usmev! :)

Misha povedal(a)...

ty jsi porad tak nunacka!

Chris povedal(a)...

Nice pictures! :D
xx

L I N D A povedal(a)...

dokoanlosť!
tá kabelka podarúj mííí ♥ please

Messy Simone povedal(a)...

kabelka je uplne super!

Heather ♥ povedal(a)...

Takovou anakondí šálu mám taky, ale v černé.

MissMarry povedal(a)...

Super outfit a samozrejme nadherne macky take okate :D ;)

Anna povedal(a)...

Pěkné boty, pěkné, pěkné. Sluší ti to ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)