Translate

NYC & Jim

9:33:00 Unknown 5 Comments

Nikdy som v New Yorku nebola. Je to môj malinký cestovateľský sen. Nedávno tam bola kamarátka :). Snád sa mi to raz podarí. Je u mňa skôr pravdepodobnejšie, že mi vyjde Londýn. Mám tam nejakú rodinu a chcela by som ju navštíviť ešte tento rok. Včera som bola v antikvariáte a kúpila som si tieto pekné ňujorské pohľadnice. Myslím, že zábery sú tak  možno cca s 50tych rokov.  Plánujem si to zarámovať. Ak rodina schváli  prasnem to do kuchyni :D
Včera som celý deň ,,dávala´´ Doors. Morrison je číslo. Kedysi dávno ked som mala asi tak 15 tvrdila som, že mne sa Doors nikdy nebude páčiť. No....som rada, že je to naopak. 
Veľká inšpirácia. Zvláštna muzika. 
Ako to že ešte nemám ani jednu ich LP ? O.o Chyba!
Musím napraviť :)! 
Boli ste niekedy v NYC ? Ak áno čo sa vám tam najviac páčilo?
Chcela by som sa preniesť v čase a zažiť New York ked tam pobehovala M. Monroe a krásne 50s autá :).....
ozaaj dnes má klávesák od Doors Ray Manzarek narodky! Happy b-day !:)

5 coments:

Misha povedal(a)...

nadherne fotky!

Ava povedal(a)...

Ja by som bola zvedavá na New York v období prohibície, proste 20-30te roky, to je moje :) Ale tiež tá Marilyn a jej éra je zaujímavá :)
Keď sa ti páči Doors, tak si určite pozri aj film, mne sa hrozne páčil!

Unknown povedal(a)...

Jim bol frajer a Doors ako som pocul tak som si ich music oblubil ,zhruba v 7 triede na zakladke .Film je super a ked kupim gramo tak urcite Lp Doors budem musiet mat ,)

L I N D A povedal(a)...

dokonalošt ;) frajééro

Domi povedal(a)...

Ja by som tiež chcela vidieť NY tak v 20-30tych rokoch :)