Translate

Brašna

12:51:00 Unknown 6 Comments

Minule sa mi podaril fakt dobrý kauf. Tradičná návšteva second handu. Stojan s kabelkami.... a vtedy som ju zbadala. Krásnu koženú brašnu. Bol to deň ked mali každý kus za 1,50€. Hned sa mi zjavil šibalský úškrn na tvári :D. Začala som si brašnu prezerať, ale nevedela som prísť na to, ako sa otvára. Pozerám, pozerám a vtedy som ho zbadala. Malinký kľúčik. Brašna na kľúčik no paráda! Nie je to síce moc praktické, ale má to šmrnc. Páči sa mi, že na nej vidno roky. Kovové časti už majú tyrkysovú medenku. Som spokojná. Dobrý kúsok. Mám rada retro veci, ale nerada v tom chodím od hlavy po päty. Cítim s ako keby som bola starinárka a zachvíľu na mne pristanú nočné motýle :D. Takže len tak decentne pár kúskov. Toto je jeden do zbierky :) Netuším čo si k tomu oblečiem, ale snád na to prídem. Možno nejaké členkové čižmičky. Aký máte vy vzťah k ultra starým veciam ?:)

6 coments:

kinda difficult povedal(a)...

"Cítim s ako keby som bola starinárka a zachvíľu na mne pristanú nočné motýle" tak to ma rozosmialo :D

Romana povedal(a)...

Moc pěkná! :)

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Heather ♥ povedal(a)...

Wow! tak to se ti povedlo! taky mám ráda retro věci, ale celá oblečená bych v tom nevyšla.

Minerva povedal(a)...

poznas ma. cakam na nocne motyle.

Unknown povedal(a)...

tvoje veci nesmrdá :)

Misha povedal(a)...

ta je dokonala!