Translate

Lipstick´n Roll

18:19:00 Unknown 8 Comments

Moja momentálna záľuba vo výrazných rúžoch ešte zďaleka nekončí. Zatiaľ sú to len také tie drogériové značky, ale chystám sa aj na zvučnejšie mená ako sú Chanel či Lancôme. Zatiaľ najlepšie u mňa obstál Rimmel- Kate. Ak by som vám mala poradiť,aby vám rúž vydržal na ústach čo najdlhšie, pred nanesením si pery nafarbíte kontúrkou, alebo drevenou ceruzkou. 
Výsledok bude zmatnenie a pekná kontúra pier. Viac grifov neviem. Ak  by ste vedeli o nejakých vy tak sem s nimi!:)
...aaa ešte ma napadlo, zvyknem ich skladovať v chladničke, v týchto teplotách človek nikdy nevie.... 

1. MAYBELLINE  NEW YORK 535 Ruby Star
2. RIMMEL London Lasting finish by Kate 03
3. ORIFLAME  Deep Plum 
4. RIMMEL London Lasting finish by Kate 01
5. RIMMEL London Moisture Renew Lipstick 700 Nude Delight 
6. RIMMEL London Lasting finish by Kate 09
7. CATRICE Ultimate Colour 160 Tell Me A Berry-tale 
8. PARIS MEMORIES  Lipstick with vitamin E 09

8 coments:

Minerva povedal(a)...

počuj fendi, keď sme pri rúžoch, raz som zhabala mame tmavo... proste tmavy ruž, najtmavší, aký si vieš predstaviť, ale nie čierny. no ide len o to, že značka je zošuchana a ja nikde na svete neviem najst podobny odtien. nevidela si niekde čosi tmave? :) pekna zbierka ;)

Erka povedal(a)...

moc hezký blog
zůčastni se mé sheinside giveaway na:http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

ALCOHOLS povedal(a)...

ten tretí je mega super, momentálne hľadám niečo na štýl 90s, taký ten hnedo-vínový, s-he má veľmi pekný odtieň ale nie je moc sýty, skôr taký priehľadný :( mne sa ceruzkovanie neosvedčilo, ale dobré je naniesť na pery make-up a prepudrovať ich a až potom naniesť rúž, vydrží to dlhšie. ale ja som lenivá a radšej si asi našporím na chanel...kamarátka ho má a smeje sa že vždy si ho musí zotrieť s drátenou kefou lebo je tak odolný :D

Gretchen* povedal(a)...

Aby mne vydržal rúž dlhšie tak si na prvú vrstvu rúžu nanesiem maličko púdru a potom pery pretriem rúžom ešte raz, môžem s ústami robiť hocičo a rúž drží stále :D

Bonnit-S povedal(a)...

rúže od kate si nemôžem vynachváliť, sú skvelé :)

Inkoustová tečka povedal(a)...

dvojku mám, je skvělá!

Sim povedal(a)...

neviem si vybrat ktory je krajsi...

Heather ♥ povedal(a)...

krásné, taky se mi líbí tmavé