Translate

Hair

13:54:00 Unknown 12 Comments

Bad hair day. Posledné týždne sa  tak dal nazvať snád  každý deň. Moje vlasy boli už tak tmavé, že len ja jediná som verila tomu, že sú tmavo hnedé a nie čierne. Naštvala som sa urobila som veľké zlo. Musela som tú čiernu stiahnúť melírom (  v robote nemáme prípravok na gumovanie farby-aj také existuje). Bol to risk. Melír je naozaj vražda pre vlasy a pre moje suché to bola dvojnásobná vražda. Risk je zisk a už som zasa hnedovlasá, aj ked mi nevznikla jednoliata farba a kde tu sa nájdu akési farebné mapy. O také dve tri farbenie tým istým odtieňom to bude OK. Aby som nebola stále rovnaká začala som nosiť cestičku na bok. Ak máte aj vy chuť na zmenu odporúčam šetrnú šampónovú farbu (peroxid len 3%) od Schwarzkopf Pallete. Nepýtajte sa ma prečo nechodím ku kaderníčke. No preto lebo ja sama som a nemám na to čas ani chuť :D.


12 coments:

Ava povedal(a)...

Zmena je život, a celkom náhodou, toto je príjemná zmena!
Tá posledná fotka je priam super! :)

ninus povedal(a)...

Aj ja som mala čierne vlasy a už ma nebavili. Kúpila som si trikrat blond farbu,aby som si to stiahla. Tiež sú niekde mapy, ale časom to bude dobré ! :)

Heather ♥ povedal(a)...

Na tý poslední fotce bych tě věru nepoznala......ale jsi tam (sice trochu jinak než obvykle) kočka. ;)

Cheryl DeLarge povedal(a)...

ako sa zlatunko usmievaš :)

Unknown povedal(a)...

som platonicky zalubená :):D

Vera Paradis povedal(a)...

tá posledná je taká milá :) zlatá si ked sa smeješ:)

Zuy povedal(a)...

akýýý krásny úúsmev :)

Talonova žena povedal(a)...

Tento odstín 244 jsem si dávala akorát ve čtvrtek a jsem z něho nadšená. :))
A jsem velký příznivec Palettek už x let. ;)
Hezké foto!!

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Unknown povedal(a)...

bože aká si zlatá na poslednej fotke :3 :)

Lucie Šumová povedal(a)...

Máš krásný úsměv, jé:)

Unknown povedal(a)...

:) danke