Translate

sexy jeseň

12:50:00 Unknown 8 Comments

Slniečko ešte dobre hreje čo som rada, ale stále viac a viac si prezerám fotky s prehliadkových mól. V hlave sa mi tvorí kopec obrazov a musím sa priznať, že sa už neviem dočkať na jeseň! Pozerám a porovnávam ceny na nete. Kúpiť si nový si kabát a rôzne čižmičky, alebo mi stačia tie od vlani.... trošku som sa pohrala v polyvore.com a vytvorila si 4 sety, ktoré by ma potešili aspoň v podobnom štýle. Tešíte sa na jeseň vy ? :)


8 coments:

Vera Paradis povedal(a)...

krásny :)

Nikolas povedal(a)...

sexy jeseň je najlepšia ! :) ja som si už kúpil prechodný kabát takže už ho chcem nosiť !!! :) dúfam že táto jeseň bude teplá s dlhá ! :)

Unknown povedal(a)...

veru tak a žiadny sneh!:)

Katie povedal(a)...

bezva věci sis vybrala! hlavně ta kabelka nahoře je boží! (je to Stella McCartney?:)

Zuy povedal(a)...

uuuu dobrý výber

Heather ♥ povedal(a)...

to tričko s Jimmym Pagem je must-have! Kde je k sehnání?

Sim povedal(a)...

ten posledny sivy sveter vaaaaaaaaaaaaaau♥

kinda difficult povedal(a)...

z tohto by som si aj ja vybrala pár kúskov, napr. šatku, triko, šortky, kabát, lodičky, ďalšie tielko a nakoniec doplnky a tie boty, och