Translate

mix pix

21:56:00 Unknown 9 Comments

Neviem ako vás, ale mňa tieto horúčavy už dosť unavujú. Už toho bolo akurát tak dosť. Nechápem ako sa niekto ešte dokáže aj opaľovať. Ja som šťastná ked zakvasím pod strom do chládku a listujem si obľúbené časáky. Navyše s toho pitného režimu človeku len nafukuje brucho :-/ . Viem, že sa stále opakujem, ale veľmi túžim po tom aby bolo tak na kožák a tričko. V poslednej dobe hodiny presedúvam za netom a hľadám si nejaké dobré kúsky do skrine. (vid. boty dole) Slovenský trh ma už nebaví. Vymýšľam, premýšľam. Slintám nad muzikantmi z 90s.Beháme po poliach. Sledujeme nočnú oblohu a nestačíme sa diviť ako to všetko rýchlo letí...... Ako prežívate vy tieto horúčavy ? Možno posledné letné dni ?

9 coments:

Unknown povedal(a)...

zase si čítame myšlienky :) mňa toto počasie privádza do šialenstva čo už dnes som mal tropické šialenstvo ,,krásna jeseň tričko a sidovka pivo a Type O Negative v ušiach ach jaaaj

Nikolas povedal(a)...

áá tá kiss budna je super ! :)

Unknown povedal(a)...

ved to.moja väčšina vecí je samá koža takéto veci,proste rada vrstvím a teraz si pripadám ako kôpka nudy-tielko-šortky...pomoc

Heather ♥ povedal(a)...

já z toho počasí zešílim! už aby byl podzim, to se člověk muže přioblíknout, ale v létě v horkách se odsvlíknout na ideální teplotu nedá.

Unknown povedal(a)...

ja mam rad kratke gate ale co je vela to je vela taketo teplo nemusim ,tesim sa na nohavice tricko boty a bundu uuuuf:)

stylish fox povedal(a)...

moj strop je 25 °... potom som už nervozna..a ten muž je naozaj na zjedenie :DDD

Vera Paradis povedal(a)...

krásne fotky:)

Unknown povedal(a)...

veru tak a ked sme boli deti tak 27 bol už hic a teraz je to už zima :D

Violet E. povedal(a)...

yeah!
i love this post