Translate

Debordelizácia skrine

16:30:00 Unknown 13 Comments


Tiež som len človek a tiež sa mi stáva, že občas pokúpim fakt nepoužiteľné, alebo nekvalitné veci. V lete toho síce veľa na sebe nenosíme, ale to neznamená, že sa nám tie veci nezačnú nekontrolovateľne kopiť. Asi pred mesiacom som si zaobstarala novú skriňu ( nie šatník nemám.Za prvé mám malú izbu a za druhé nie som Carrie Bradshaw ). Rozhodla som sa pre definitívnu debordelizáciu .  
Nemilosrdne som si vytvorila tri kôpky. Prvá: nechať, druhá: odložiť, tretia: podať ďalej- alebo vyhodiť. Celé som to zdokumentovala. Niektoré veci som si odložila do vreca, ktoré následne putovalo na povalu. Neriadim sa tvrdohlavo módnymi  trendmi, ale sú nevyspytateľne a vracajú sa ako bumerang. Nikdy neviete, možno sa vám to niekedy bude hodiť. Asistoval mi pri tom Jimi :o) haha
*
 Pred:
 Po:


13 coments:

Sim povedal(a)...

haha nazov je perfektny :D a vysledok upratovanai tiez :) u mna to aj po upratovani vyzera ako u teba pred :D

julianna povedal(a)...

ja a moj šatník je jeden veľký záhadný kruh, ktorý sa opakuje dokola. všetko dam do krabic na povalu, zalepím a o mesiac opäť vyťahujem, lebo prídem na to, že som tam dala niečo čo sa mi práve hodí. takže nutne potrebujem šatník Carrie :) aspoň niekedy v budúcnosti keď nie hneď :)
takže, závidím tvoj poriadok.

Gretchen* povedal(a)...

Hm aj mne by sa zišlo sa na to odhodlať :D

Unknown povedal(a)...

ved aj ja by som chcela ako Carrie,ona je paródia na ženu _:D doslova

Ava povedal(a)...

Mám dve 3-dverové skrine a furt tam kraľuje bordel :D Všetko krásne poupracem a na tretí deň je to zase to isté...stále dookola :D
Mohla by si prísť aj ku mne debordelizovať šatník :D

Zuy povedal(a)...

toto by sa aj mne zišlo :)

Unknown povedal(a)...

ja by som vám rada pomohla baby,mňa to baví :D, ale asi by vás naštvalo, keby že vám vyhodím niečo čo považujete za dobré :D

Heather ♥ povedal(a)...

Ta poslední je vtipná ;)
jinak já uklidim a za 3 dny mam znova bordel :D

Unknown povedal(a)...

ja za deň :DD

kinda difficult povedal(a)...

Jimi je dobrý pomocník :D

Unknown povedal(a)...

netreba upratovať skrine nemá to zmysel aj tak tam na koniec ostane len bordeľ ako aj bol :)

Unknown povedal(a)...

chlapi :D ts

Unknown povedal(a)...

náhodou??, :D