Translate

Xmas wishlist

14:39:00 Unknown 18 Comments

1.Indiánske brošne a opasok z nábojníc.Opasok som videla som to na jednom punkáčovi a hned som si povedala, že to musím mať !Síce som vedela, že to existuje ale nejak mi to vyfučalo z hlavy....
2.Kvalitný čierny kožuch
3.Hodinky na pánsky štýl
4.Namiesto bižutérie by som si priala už aj strieborné šperky..Nechcem žiadne štrasové kamienky a podobné veci.Mne sa to strašne nehodí.Ani sa mi to na mne nepáči.Prijala by som skôr matný kov .Hlavne prívesky na krk a prstene.... lebky,pazúriky,netopiere,kosti alebo rohy ;) proste bu bu bu bu :D
5.Indiánska kabelka alebo taška.Jednu síce mám látkovú.Hodí sa skôr na pláž.Páčila by sa mi kombinácia kože a tkanej látky
6.Kvalitná kožená kabelka....univerzálna záležitosť na niekoľko rokov
7.PRADA Candy....ked som ju prvý krát ovoňala úplne ma dostala.Naozaj krásna.
8.Dr.Martens boots...klasika.Skvelé aj do snehu.najlepšie lakované!

A čo vy, Čo by ste si radi našli pod vianočným stromčekom?:)

18 coments:

Lucy povedal(a)...

Kožich je skvělý,k voňavce jsem si taky čuchala a je fakt úžasná ;)
http://thepartyrock.blogspot.com/

Petra povedal(a)...

já chci další martens ty moje se my rozpáraly asi nebyly moc kvalitní či co :D
a do sněhu jsou fakt nejlepší

Wera povedal(a)...

indiánska kabelka, alebo taška hmm to by som brala i ja :)

Foly D. Sante povedal(a)...

indiánske brošne chcem aj ja!

Domček povedal(a)...

fú, dala by som si povedať.. ja ani sama neviem čo chcem momentálne :D asi len peniaze, potom si kúpim čo ma len napadne za to :)

M. povedal(a)...

kde se dají sehnat indiánské brošne?

Káťa povedal(a)...

k tobě,perfektníí!

Unknown povedal(a)...

2., 3., 8., :) beriem hned!! :D
dúfam, že ti ježiško všetko prinesie :))

http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

Pavlina povedal(a)...

vůbec by mi nevadilo, kdybych cokoliv z tvýho wishlistu dostala taky :D

Unknown povedal(a)...

díky za komenty :D
Pavlinka....to mi je jasné ;ˇ):D
Kuna tie brošne treba pohladť ale v Topshope bolo vela

Cheryl DeLarge povedal(a)...

martenskyyy <3

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

Totally love your wish list! the bags are amazing!


x

Černá Moora povedal(a)...

tip: ta Prada je zbytečná investice, voní úplně stejně jako Lolita Lempicka L (která se dá sehnat na netu za babku), schválně ji zkus

Čajová povedal(a)...

naša skromná Monka ;-D
..peknyyy výber, uvdíme ako si poslúchala!

cajova.blogspot.com

PookeBoop♥ povedal(a)...

máš skvělej blog!))

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Ver povedal(a)...

vedela by som si vybrať ajja :DD

Minerva povedal(a)...

Ten kožuštek! Presne taký zháňam!