Translate

Beauty or Die

14:54:00 Unknown 6 Comments

Tak som si pre vás pripravila pár typov ohľadne kozmetiky.Každá z nás má nejaké tie nedokonalosti či už chybičky krásy, ale napomôcť tomu dobrou kozmetikou veru nie je na zahodenie.Navyše nikdy sa neriaďte cenou ani obalom.Naozaj treba len skúšať a skúšať ;)
1.Šampón na suché a poškodené vlasy od L´Oreal Paris z materskou kašičkou.Ak máte vlasy ako slama (doslova) už geneticky trpiace nedostatkom vody tento šampóník je pre ne len a len to naj.Vlasy sú po ňom jemné pekne sa mi z neho vlnia vlasy :)Odporúčam nechať aspoň minútu pôsobiť 

2.Bioderma Sébium Hydra.Hydratačný krém na problematickú a mastnú pleť.Je naozaj ťažké nájsť taký krém od ktorého sa vám nebudú upchávať póry.Tento pomáha aj proti nedokonalostiam.Odporúčam ale len zo 3x do týždňa najlepšie pred spaním na dokonale vyčistenú pleť.

3.Garnier naturals-balzám na vlasy.Neviem si predstaviť ,že by som si po umytí vlasov nedala balzám.Ako sa potom rozčesať?Všetky by som si vyšklbala.Odporúčam dávať len na konce vlasov!(Nikdy nie do korienkov.Bude sa vám mastiť hlava a to zbytočne) Toto je najväčšia chyba akú robia ženy.Bud si balzám nedávajú vôbec, alebo si ho nakydajú po celej hlave.Bacha na to ;)

4.Balzam na pery Oriflame z vôňou jabĺk a ovsa.Vonia naozaj krásne.Pripomína mi Vianoce.Navyše jemne farbí pery do ružova.Stojí len 1,99€  TU

5.Bourjois- sprchový gél.Milujem značku Bourjois.Ich sprchové gély majú krásne a netradičné vône.Pokožka po nich neostáva suchá a cítim ako vonia ešte dlho po sprche ;)

6.Essence nočný gél na tvár proti nedokonalostiam.Kedže mám ešte len 19 rokov tento problém je na dennom poriadku.Neustále upchávanie pórov a zápalové procesy...klasika.Okamžite zakročím týmto gélom.najlepšie natrieť na noc.Je to to isté ako Garnier Pure len za menší peniaz, ale efekt rovnaký.

7.Gliss Kur tekutý balzám na vlasy, ktorý sa neoplachuje.Toto je asi najlepšia vec na vlasy akú kedy vymysleli.Tým že sa neoplachuje a výborne vsakuje do vlasov umožňuje perfektné rozčesávanie.Používam ho už asi 6rokov stále.Nezaťažuje vlasy,perfektne vonia a stojí facku.Niekedy si ho nastriekam aj do suchých vlasov, ked im chcem dodať trochu lesku ;)

8.Oriflame očný krém.Toto je pre mňa novinka.Ale v týchto zimných mesiacoch mám oči unavené a robia sa mi kruhy.Páči sa mi ,že je nepafumovaný a rýchlo vsakuje.Malý typ ak máte odtoky pod očami.Namočte si vatový tampónik do uvarenej kávy.Počkáte kým to vychladne a strčíte to do mrazáku asi na 3min.Ked sa tampónik schladí priložte si ho na 5min na oči.;)

9.Easy tattoo....toto je krémik čisto len na tetovania.Ale musím ho pochváliť.Sú v ňom oleje a perfektne hydratuje poškodenú a suchú pokožku.Ak máte čerstvé tattoo kúpte si radšej toto než kalciovú mastičku.Tento krémik dostanete na objednávku cez internet.
10.Antiperspirant z vôňou kokosového orecha od Marks and Spencer.Tá vôňa ma dostala.

11.Driclor.Tak toto je naozajstná šupa.Driclor nie je len tak obyčajný antiperspirant.Driclor sa predáva v lekárni a je určený na nadmerné potenie rúk,nôh,podpazušia a iné.Je to zázrak pretože on uzatvára.potné žľazy úplne Ak máte problém s potením a robia sa vám dosť neestetické potné krúžky Driclor to vyrieši,Používa sa len 3x to týždňa pred spaním ked je telo úplne v kľude.Je pravda , že to veľmi štípe a svrbí.No po čase ked vám žľazy dočasne uzavrie nemusíte používať už ani len antiperspirant.Prestanete sa na danom mieste potiť úplne.Tento proces však treba opakovať.Driclor stojí cca 7€ Tiež TU

12.enVie jogurtová maska na vlasy.Toto blbé počasie.Striedanie studeného a teplého  vzduchu vlasy naozaj ničí.Je dobré ich hydratovať a vyživovať maskou na vlasy.Konkrétne túto som si objednala u nás v práci v kaderníctve s tým , že sa naozaj oplatí kúpiť si 1000 ml masku za 7,88€ než tie predražené v drogérii .Objednáte TU

13.Vishy nutri extra.Krém na vysušenú pokožku.Jemný, krásne vonia a stačí ho naozaj len štipku.Zvyknem si ho natierať po holení nôh. 

14.Garnier Essentials odličovač na oči.Páči sa mi, že ak vám aj vlezie do oka neštípe a veľmi dobre odstraňuje aj vodeodolnú linku či ceruzku. 

15.Oriflame pure natural pleťová maska z bodliaka.Po pílingu padne naozaj vhod.Pleť je po nej jemná a póry perfektne stiahnuté.TU

Dúfam, že som vás týmto článkom nenudila.Celkom som sa vykecala.Snád si každá z vás nájde to svoje a budem rada ak vám niečo z týchto vecí pomôže ;)
peknú nedeľu prajem.
ps:Môj slangoví pravopis berte z nadhľadom O:-)

6 coments:

Simone povedal(a)...

pěkný článek :) něco vyzkouším

Ivana Klepáčová povedal(a)...

super článok
driclor mozem tiez len a len odpručit :)

Laura. povedal(a)...

super post!
a mimochodom, prepáč, že takto neskoro, ale giveaway došlo a veľmi sa mi páči!: )

pekný začiatok týždňa prajem!!

Ceady povedal(a)...

Gliss Kur se mi osvědčil asi ze všech sprejů na vlasy nejvíce :)
O dricloru už jsem slyšela. Asi mi nezbyde nic jiného, než si zajít do lékárny

Cheryl DeLarge povedal(a)...

väčšinou ma články tohto typu otravujú, ale od teba som ho fakt celý prečítala, niektoré vecičky poznám, niektoré sú pre mňa novinkou :) super

nonnapuffo povedal(a)...

Thanks for your advices!
Xoxo
www.welovefur.com