Translate

New in

10:08:00 Unknown 2 Comments

Včera sa mi nejakým úplne úžasným spôsobom podarilo vymazať skoro všetky moje blogové príspevky od marca 2011.....Som naozaj ,,šikovná´´ :-/.
No čo už beriem to ako nový štart.
V poslednej dobe som si všimla, že sa mi zničilo veľa  tričiek.V nedeľu sme boli nakupovať a tak som vám nafotila čo som si ulovila :). Konečne mi prišlo aj objednané tričko Ozzy Osbourne zo stránky sugarbullets.co.uk.Som spokojná je krásne.Tiež som neodolala elegantne čiernej peňaženke:).Včera som si však konečne zaobstarala kožuch .
Je naozaj veľmi ľahučký a strašne hreje :)Fotky budú možno dnes...

penaženka:SIX,Tričko OZZY-sugarbullet.uk,tričko Bacardi-second hand,tričko Dio-DIY(original House)

2 coments:

Miroslav povedal(a)...

Pěkná peněženka :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)