Translate

Fur and Boots

14:35:00 Unknown 12 Comments

Dnes som doma prvý krát po 5tich mesiacoch o druhej poobede.Nesmierne si to užívam aj napriek tomu, že sa cítim úplne na...na hovno lebo je mi zle.(musela som odísť z roboty).
Takže zvyšok večera zakotvím v posteli.
Ráno sa mi ale ešte podarilo odfotiť čo som mala na sebe.Kombináciu  kožuch a martensky som mala prvý krát ale túto jeseň/zimu to bude asi moja obľúbená kombinejšn.Pohodlnosť nadovšetko.....pekný zvyšok dňa ;)
 aaa vypočujte si pesničku je skvelá <3

12 coments:

Čajová povedal(a)...

Ten kožúštek ti svedčí, len čo je pravda!

Petra povedal(a)...

fakt ten kožíšek je krásný , snad ti bude zas fajn :)

Káťa povedal(a)...

To je jeden z tvých nej outfitu! wauu!!

Mischel double W povedal(a)...

sekne ti to, stale som paf z toho kožišku, a prajem skore uzdravenie, si silna zena! ;)

Nicola povedal(a)...

krasna kabelka

Unknown povedal(a)...

dakujem holky,nebojte sa nič strašné mi nieje,čisto ženský problém ;)...chapeme sa..:D?

Bonnit-S povedal(a)...

ách byť ženou je niekedy naprd :D ale vyzeráš super

Nikolas povedal(a)...

martensky ti zavidim ako nikto ! :D

Vanda povedal(a)...

ah jo, martensky <3:)

Skodulka povedal(a)...

Suprová kombinace, moc ti to sluší! :) A přeju aby ti bylo brzy lépe!

Miroslav povedal(a)...

sluší ti to, super kombinace! ))

Unknown povedal(a)...

jeej dakujem vám :)