Translate

New tattoo..finish

19:55:00 Unknown 17 Comments

, Konečne hotové.Som šťastná prešťastná.Moje predstavy sú naplnené na 100%.
Elegantné,temné,trocha farby.<3 Ďakujem Jarinovi tetovačovi z Berserker tattoo (Banská Bystrica) 
:)))) /,,/

17 coments:

Petra povedal(a)...

skvělé ,k tobě se mi to hodí perfektně!

Anonymný povedal(a)...

Páni! tak to vypadá úžasně!!! já bych na to neměla odvahu :D

Teruška29 povedal(a)...

Moc se mi líbí ten nápad té kostry s růžičkou :)

kii povedal(a)...

Tá spodná časť rebier mi príde trochu ako nedokončená, inak veľmi pekná práca

Luczynka povedal(a)...

Neskutečně elegantní, ale odvážný!
úžasný

http://luczynky-world.blog.cz/

stylish fox povedal(a)...

Som rada že si spokojná :) pekný dník

Ceady povedal(a)...

to je úžasné

Bonnit-S povedal(a)...

ej, ej, ej, páči a ja na takéto tetovania nie som :)

Renata povedal(a)...

Moc hezky udělané tetování...ale proč zrovna vytetovaný hrudní koš na ruce?

Unknown povedal(a)...

tak hádam nie na hrudníku ?:D
díky

Čajová povedal(a)...

k tebe ako uliate! krasne.
vymyslala si..ci si sa niekde inspirovala?

cajova.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

čajuš aj aj ;)

Made by Boy povedal(a)...

veľký obdiv z mojej strany!

Skodulka povedal(a)...

Páni mazec! :) vážně super!

Anonymný povedal(a)...

Moc hezky :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Cheryl DeLarge povedal(a)...

oh, ja ťa asi zjem od ľúbosti! :D
skvelé, skvelé, skvelé