Translate

DIY studded bag

18:51:00 Unknown 16 Comments

Ešte mi zostalo pár pyramídiek zo starého opasku a tak som si nimi ozdobila moju starú kabelku, ktorú som prestala úplne nosiť.Mala som totiž na ňu nepríjemné spomienky z istého obdobia (....) Tak som sa rozhodla , že si ju ozdobím :)Zmena sa mi páči a kabelke dávam druhú šancu :D

16 coments:

Luczynka povedal(a)...

Bezvadný!:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Čajová povedal(a)...

nooo, dost ju to ozivilo! :)

Bonnit-S povedal(a)...

a zaslúži si ju :)

Petra povedal(a)...

ta je krásná , ještě že má další šanci :)

Skodulka povedal(a)...

Super! Hned vypadá lépe! :)

Vera Paradis povedal(a)...

vyzerá to naozaj skvelo:))

Lucie Šumová povedal(a)...

super fakt!:)

Miroslav povedal(a)...

Originální, oživilo ji to! Skělé!

Mischel double W povedal(a)...

ouuu aka fesanda je, teraz ma šmrnc ;)

Nina povedal(a)...

vyzerá to skvele ! :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :-*všem

Unknown povedal(a)...

ja chcem ocvokovat kozenu bundu ale som neschopna

Unknown povedal(a)...

tak makaj nikto to za teba neurobí :D

Pavlina povedal(a)...

krásná!

stylish fox povedal(a)...

Super nápad! krásne :)

Dajn povedal(a)...

krásna :)