Translate

WHITESNAKE or Die

10:35:00 Unknown 2 Comments

Bolo to viac než skvelé.Bol to neskutočný zážitok.Až na tú zimu, ktorá tam panovala fakt špica.Coverdale ešte stále v skvelej forme.Zazneli hlavne také tie ich hitovice, ale aj skladby z posledného albumu.Najviac ma ale nakopla Burn-Strombringer.Taký rock n roll sa len tak nezažije každý deň... /,,/
Aldrichové sóla sa mi zaryli až kamsi do srdca.No najväčšia smola bola  na konci ked bubeník hádzal paličky.Hádzal ju aj na náš smer.Mávala som rukami.Mám pocit že ju hádzal mne (dúfam :D)letela priamo na mňa a autora fotiek za mnou a ako naschvál ju chytil dáky tlstý ozembuch, ktorý tam celý koncert sedel ako pripečený trkvas v hospode a nepohol ani brvou.Koľká nespravodlivosť :(Chýbal jeden meter a bola by moja..Škoda no..
(Foto by Marc.BK/Frýdek-Mistek CZ)

2 coments:

Pavlina povedal(a)...

hej to vážně nikdo neokomentuje :D omg to je tak smutný.
já z jejich koncertu taky nemohla, když byli v Praze a to hráli jen pár písniček před Judas Priest, jsou super. souhlasim s tebou, Coverdale je pořád ve skvělý formě. jen ti závidim, že jsi naživo slyšela Burn a Stormbringer, já hrozně chtěla aby jí zahráli i v Praze, ale bohužel :((
<3

Unknown povedal(a)...

bol to nárez.......bezkonkurenčne