Translate

DIY Cross vest

10:01:00 Unknown 11 Comments

Na túto košeľo-vestu  som sa už nemohla pozerať.Ostali mi na nej fľaky, ktoré už nejdú vyprať.Včera ma napadlo, že kým ju ešte vyhodím radšej si ju trochu ozdobím.Ešte pár nosení snád prežije.Neváhala som a využila som asi najprimitívnejšiu techniku.Technika a lá deti v škôlke pečiatkujú zemiačikom :D.Jednoducho som do zemiaku vyrezala kríž a natierala som ho farbou na látku.Voalá!:))

11 coments:

Petra povedal(a)...

tohle vypadá skvěle vůbec by mě to nenapadlo , až budu mít čas tak to taky vyzkouším!!

Mia povedal(a)...

perfektné!:)

stylish fox povedal(a)...

No ja si myslím, že prežije viac ako pár nosení :)

Lucie Šumová povedal(a)...

zajímavý :) fakt to na tobě už vidím!

Čajová povedal(a)...

a voalaaa! unikát je na svete :-)

cajova.blogspot.com

Skodulka povedal(a)...

Super! :) Moc se mi líbí ty křížky na límečku! ;)

Lucy povedal(a)...

Je to skvělý,ráda se dívám na výsledky DIY věcí :)
Můžeš navštívit i můj blog,právě tě sleduji :)
http://thepartyrock.blogspot.com/

Nadine Flatt povedal(a)...

nice!!

INA T. povedal(a)...

Super..moc se mi tento nápad líbí

Mischel double W povedal(a)...

skvely napad naozaj ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)