Translate

Lila lala

12:45:00 Unknown 13 Comments

Dnes som prvý krát vyskúšala môj nový rúž Oriflame-Studio Artist Lipstick Illuma Flair odtieň Deep Plum.Cena bola veľmi prijateľná.Okolo 3€.
Na moje počudovanie po otvorení bol skôr Dark Plum, ale všetko sa zmenilo po nanesení.Rúž dosiahol naozaj sýtu cviklovú farbu.Opäť som sklamaná že jeho na oko matná štruktúra sa na perách kĺzala ako nejaký lesk na pery.Po matnosti ani stopy... :( Na fotkách si nevšímajte, že je natretý naozaj nedokonalo :D, ale moc sa mi stým babrať nechcelo.
Fialové odtiene na perách ma teraz veľmi bavia.Nosím ich síce len do spoločnosti ,ale nestane sa nič ani keby som si ho dala len tak na deň.No samozrejme makeup musí byť perfektný a bez nejakých očividných fľakov.Treba sa stým pohrať.A čo vy nosíte tmavšie rúže?Aké odtiene sa vám páčia ?:)

Oriflame-Studio Artist Lipstick Illuma Flair 
Deep Plum

ps:nezabudnite na prebiehajúcu Giveaway ;) a môj druhý blog plný inšpirácií a zaujímavostí : rockforeverandvogue

13 coments:

Lucie Šumová povedal(a)...

zajímavá! super!

B.eela povedal(a)...

Taky jsem koukala po nějaké fialové,ale žádnou jsem zatím nevybrala.
Mě baví oranžová a růžová.Baví mě teď spíš zvírazněné rty,než oči,těch je totiž na ulici už dost.

Petra povedal(a)...

mě se to líbí , mám doma podobnou ale víš co dívala jsem se dneska v DMku a jsou tam ty rtěnky od Kate Moss a jedna je zrovna takhle fialová a krásně matně krémová stála kolem 130 Kč :)

Unknown povedal(a)...

no tá Kate Moss u nás ešte nieje :D (fail) ale tiež ju chem vyskúšať,ale ak bud elesklá asi ich zabijem..... :-/

Unknown povedal(a)...

wau, vyzerá to super :)

http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

Luczynka povedal(a)...

Rtěnky od Oriflame mě taky hodně klamou. Vždy vypadjí krásně matně, ale pak je to fakt skoro jak lesk!
Mám ráda tmavé odstíny, ale dočervena. Rudé:)

http://Luczynky-world.blog.cz/

Simone povedal(a)...

pěkná :) (probíhá u mě giveaway)

Bonnit-S povedal(a)...

ja vo všeobecnosti nemám rada oriflame takže tak :D

Vanda povedal(a)...

tmave rúže sa mi páčia, ale nie na mne :D

Čajová povedal(a)...

Rúže od oriflame ma vždy naštvali..avon sa trošku zlepšil, ale aj tak majú čo dobiehať.
Farba je pekná..teším sa keď sa nám v nej ukážeš celá ;)
Tmavé rúže? <3 ..A tiež nie sú stále tak opozerané..a podla mňa ani nikdy nebudú ;)
Tmavé..leskle aj matneee..dlhotrvácne(oboje) má Sleek!

cajova.blogspot.com

stylish fox povedal(a)...

krásny je!

Mischel double W povedal(a)...

ja si z oriflamu objednavam ine veci, ruze a taketo moc nie ale vypada krasne :) ja osobne preferujem znacku Catrice , mam 3 ruze odtial uplne matne a krasne ziarive farby , vydrzia tiez dlho :)

Minerva povedal(a)...

Teraz nosím len temné pery. Fialová a tmavokarmívá, až dočierna. Najlepšie.