Translate

Jeffrey Campbell

10:32:00 Unknown 14 Comments

Toto meno už nepozná málo kto.Čo sa týka blogeriek dá sa povedať, že je to také to TOP v topánkach čo môžete dosiahnúť.Alebo sa mýlim ?:)Jeffreyho topánky sú za poslednú dobu naozaj preslávené.Typ Lita sa najmä na Lookbooku objavuje asi tak v každom 5tom príspevku.Mňa však oslovili úplne iné Jeffreyho modely.Nemám rada masovosť a preto aj čo s týka topánok potrpím si na tvar a hlavne na kvalitu.Nebránim sa ani výstrelkom, alebo pre niekoho povedané ,,divným tvarom´´. Trošku som pobrázdila stránku www.solestruck.com kde má svoje ,,zboží´´ aj Jeffrey.Bola som naozaj prekvapená koľko tam toho je.Veľká inšpirácia.Vidím vplyv 70s,60s,Cowboyky.Ale aj 90s.
Poviete si.Áno móda  sa opakuje.Ale ja tam vidím podobné topánky ako nosili moje idoli a rockové hviezdy v tých najlepších rokoch ;)!!!Väčšinou si kupujem len čierne topánky ale u Jeffreyho by som sa dala aj na pistáciovú ;)Zmena je život.Do budúcnosti rozmýšľam o nejakej tej  kúpe, ale nie som si istá ako je to z poštou a hlavne či za to nebudú driapať za CLO.Nerada by som na tom preplácala...Tak čo poviete, ktoré sa vám zapáčili ?:) Nejaký favorit?

14 coments:

B.eela povedal(a)...

Poslední v levo vypadají zajímavě.:)
A nejpraktičtější mi přijdou první v pravo.I ten vzor je docela zajímavý.

Petra povedal(a)...

mě se strašně líbí ty sametové a ty nad nima!
pro mě jsou jeho boty ta nejvyšší laťka

Bonnit-S povedal(a)...

tie prvé a čierno-strieborné :)

Mischel double W povedal(a)...

preboha! ja ho tak milujem!! hocktore ktore by som dostala tak by mi zahriali srdiecko :D ale ta spodna stvorka je naj naj

Unknown povedal(a)...

mňa berú tie fialové.sú také Jimi Hendrix.riadne by som sa nim dohabala,červené slimky a vzorovanú košelu,vela pierok a samé prstene :Da!klobúk ako svet

Luczynka povedal(a)...

Od Jeffreyho se mi výžně nejvíc líbí lita:-)
A tyhle nejsou vůbec, ale vůbec k zahození. Asi nejvíc se mi líbí ty první a pak ve druhý radě úplně napravo!
Taky přemýšlím o koupi, ale stejně jako tebe mě odrazuje to clo.

http://luczynky-world.blog.cz/

Inkoustová tečka povedal(a)...

ty vpravo dole!

kii povedal(a)...

prvé a predposledné :D

Anonymný povedal(a)...

Tie štvrté sú dokonalé <3

.∆∆∆∆∆. povedal(a)...

tie nalavo dole a s tym striebornym spicom su fantasticke..:)
http://creativeowlandelephant.blogspot.com/

stylish fox povedal(a)...

prvé by som okamžite brala!!!

Unknown povedal(a)...

Tie cierno strieborne ;)

Lucy povedal(a)...

Pěkný,mě se líběj asi nejvíce ty černý druhý vpravo :)
Můžu tě o něco poprosit?Zabere to jen 5 vteřin,hraju o fotoaparát,jen potřebuju,když klikneš na modrou ikonku dole a dáš darovat ozdobu,moc mi to pomůže,díky moc :))
http://vanocni.datart.cz/falko-kofronova-si-preje-digitalni-zrcadlovka-nikon/

Katie povedal(a)...

vybrala jsi pěkné kousky, mě se nejvíc ale líbí ty první, jednoduché a šik!