Translate

Mixer

18:52:00 Unknown 8 Comments

Dnes ma neštvalo absolútne nič.Ani to , že čo na seba hodím.jednoducho som vytiahla čo oblo po ruke a bolo mi jedno či to bude divoké alebo prehnané proste poznáte to...mfp.Strašne mi ale chýbalo nosenia koženej bundy a tak som na ňu hodila aspoň kožušinkovú vestu aby som nezamrzla :)Sorry za kvaliitu.Ráno bola hmla..... :D

8 coments:

Mischel double W povedal(a)...

mne sa tiez strasne lubi kozusinova vesta s kozenou bundou! na mna vesta stale niekde este len caka :D a strieborny prstienok mam aj ja, si kocka ;)

Lucie Šumová povedal(a)...

super vesta!

Bonnit-S povedal(a)...

bodaj by som aj ja tak vyzerala pri hodení na seba prvého čo nájdem :D

Čajová povedal(a)...

vesta na jedničku!
(ja vacsinou nemam naladu na zladovanie, hlavne skoro ramo :P.. co je este ciste, co je ozehlene..to sa nejak pretriedi a tadaa som oblecena) :-)

cajova.blogspot.com

stylish fox povedal(a)...

Krásne botky :)

Káťa povedal(a)...

fakt to nepíšu kvůli té kabelce!:D
Ale tady ti to mega sluší:) červená ti mega de! mnaau

Unknown povedal(a)...

mňauu dkaujem vám :)

Miroslav povedal(a)...

zajímavá, někdy takový dny taky mívám:)