Translate

TOPSHOP Tumblr.

18:49:00 Unknown 7 Comments

Nech už pozerám akékoľvek módne show vždy nakoniec skončím pri street style.Je to pre mňa najväčší zdroj inšpirácie.Dnes som náhodne natrafila na TOPSHOP tumblr.Fakt krásne stylingy.A tie detaily!...Keby sa už aj u nás na Slovensku  objavilo viac takýchto zaujímavých ľudí ....veľmi by ma to potešilo.Žiaľ je toho žalostne málo a ani si nepamätám kedy naposledy  som videla dobre oblečenú ženu či muža (od hlavy po päty) nehovoriac o jednotlivých kúskoch... :( Topshop tumblr nájdete TU ;)

7 coments:

Petra povedal(a)...

ta první je úžasná!!

Vera Paradis povedal(a)...

jeej genialne ta posledná je naj tie boty O_O :DDD

Bonnit-S povedal(a)...

Slováci/Slovensky ešte do tohto štádia nedospeli a myslím, že ani nedospejú pretože tu panuje absolútny konzervatizmus :)

Čajová povedal(a)...

pastva pre oči... :)

cajova.blogspot.com

Pavlina povedal(a)...

já miluju topshop tumblr!!

Mischel double W povedal(a)...

och smaria, uzasne! odteraz milujem tu topshop tumblr aj ja <3

Sylvia von der Haupt povedal(a)...

boze , tie modre topanky su megaaaa! idem to tam ceknut, nikdy ma nejak proste nenapdalo,ze maju svoj tumblr.. cool vediet!