Translate

Black part II.

18:22:00 Unknown 12 Comments

..toto sú ďalšie fotky zo soboty ale v čiernobielej podobe.Bolo ich hrozne veľa a tak som to tak začlenila do dvoch postov aby to bolo prehľadnejšie :) Fotili sme na kresťanskom cintoríne v Banskej Bystrici  hned za mestskými hradbami.Nieže by som bola dáky ten ,,nekro vyznávač´´ :D ale sú tam staré maďarské hrobky z krásnou architektúrou :)Počasie nám doprialo a bolo naozaj krásne a slnečno :) čo je pre foťák len to naj...Ďakujem Viktórii za pekný deň a spoluprácu :)
dress:H&M,shoes:Topshop,Jewelry:Six,Gate,DIY,Berserker tattoo

12 coments:

Petra povedal(a)...

krásné!!
hlavně ta první a boty vypadají skvěle

Es Oliverová povedal(a)...

ahoj, sedia ti veľkosti topánok z topshopu keď objednávaš ? :) chystám sa objednať ale neviem či nekúpiť o číslo väčšie/menšie :) poraď prosííím :)

Jeannette povedal(a)...

Ach ty boty!

stella povedal(a)...

Ja viem, že som Ti to písala, ale ešte raz pripomínam, Mariska Veres!!! Si šťastná žena. Mať jej sexepíl! Bože!!!

Unknown povedal(a)...

dakujem :)
Es áno sedia ...ja mám 5ky to je 38 a sedia úplne,mám dvoje boty z Topshopu a sedí to uplne ,aj Asos sedí a to mám ešte clekom širokú nohu

Čajová povedal(a)...

temneee..
vydarene fotky, viacej takychto ;-)

cajova.blogspot.com

Kristína povedal(a)...

prvá fotka je úplne dokonalá!

.∆∆∆∆∆. povedal(a)...

p.s.:ty nefajcis po druhe:Dale inak krasne fotky..aj cintorin pekny:D
http://creativeowlandelephant.blogspot.com/

Cheryl DeLarge povedal(a)...

ty si tak perfektná :)

Lucy povedal(a)...

Na fotkách ti to hodně sluší,líbí se mi skoro všechny,a outfit je dokonalý :)
http://thepartyrock.blogspot.com/

Es Oliverová povedal(a)...

vdaka ! :)
asos sedí aj mne, síce sú vždy trošičku tesnejšie ale roztiahnu sa :)

Skodulka povedal(a)...

Páni ty boty na tobě vypadají úžasně..! :) Sekne ti to!